Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
En hel sommar?! :o Herregud det orkar jag inte med! :yuck:

vv:
Har varit och kollat in mitt blivande hus :love: Inflytt kan bli om 3-4 månader redan :angel: så jag ska ha ett jobb nu, jag tänker inte ens försöka, jag SKA för, jag SKA ha det där huset :love:

Det var kanske dumt att jag nämnde det. Du blir säkert frisk fortare. ;)

Åh jag har velat sen i måndags. Ska på intervju imorgon kväll i Göteborg, men jag vettifanken om jag pallar åka fram och tillbaks med buss. Bil vägrar jag köra!

Jag avskyr när folk folk drar sig undan i stället för att säga vad som stör....Tystnad och ignorerande...:(

Nu har jag äntligen orkat skriva ner den sista "resan" med mamma :love:
Och så har jag fixat lite fint hemma för henne...min älskade mamma!

1506471_668461846553287_1142496194710784486_n.jpg

Detta tack vare att jag fick tillbringa dagen idag hos en underbar bukefalist som bor på någon av de vackraste platser jag någonsin sett, med så underbara små shettisar på gården :love:

img_8721.jpg

img_8802.jpg

Livet går neråt, och uppåt, och framåt...bara att klamra sig fast...

Älskade Mimmi, känner så väl igen det.
Önskar jag kunde göra mer :(
Men du hanterar det bra.
Vet inte om du känner det som jag gjorde under allt som hände.
Alla sa att jag var så stark, men jag kände mig inte ett dugg stark.. Ville bara krypa under täcket.
Men jag finns om du behöver prata :)

Mimi; fint med kortet och blommorna! :)

Vv
Vaknade lite väl tidigt idag.
Hoppas remissen till endokrin kommer snart :/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar