Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man skiter i de för de kommer en ny jävel och sliter sönder tejpen o klistret precis när de är helt igen så att de krossas i tusen nya bitar. Och snart blir de helt hopplöst att laga så bättre de är trasigt
(Hej jag blev dumpad idag)
Oj en sån obehagligt kontrollerande och svartsjuk människa är du garanterat bättre utan! Även om jag såklart förstår om det känns tufft nu.@stjarnhimmel jag trodde denna var vettig. Planerat flytt, barn , allt. Och så blir de såhär. Bara För att jag pratat med mitt ex pga hans lägenhet brunnit... Jag ville ju bara hjälpa en vän i nöd men sånt är fel. För då vill jag ju ha honom tillbaka. Tydligen
Exakt min tanke!Oj en sån obehagligt kontrollerande och svartsjuk människa är du garanterat bättre utan! Även om jag såklart förstår om det känns tufft nu.
@stjarnhimmel jag trodde denna var vettig. Planerat flytt, barn , allt. Och så blir de såhär. Bara För att jag pratat med mitt ex pga hans lägenhet brunnit... Jag ville ju bara hjälpa en vän i nöd men sånt är fel. För då vill jag ju ha honom tillbaka. Tydligen
VV imorgon börjar jag mitt "nya" liv, dvs att gå en promenad på morgonen innan jobbet. Får väl se hur länge det håller
Idag är det två veckor sedan mamma blev dålig...två veckor...och snart 2 dagar sedan hon dog
Så trött och irriterad på mina grannar. Jag bryr mig inte om vad de handlar för sina pengar eller vad de gör så sett, men de har en jävla massa åsikter om mig