Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@sweep

Tråkigt :(

Sovit som en kratta inatt. Vaknat och känt mig konstig. Beror nog på hypertyreosen. Trots betablockerare slår hjärtat. Hoppas jag får tid på endokrin snart.

Man skiter i de för de kommer en ny jävel och sliter sönder tejpen o klistret precis när de är helt igen så att de krossas i tusen nya bitar. Och snart blir de helt hopplöst att laga så bättre de är trasigt

(Hej jag blev dumpad idag)

Tråkigt.. Jag är också bitter, tror aldrig jag ska hitta ngn vettig relation. Har varit på en dejtingsajt en månad och känner mig uppgiven.

@stjarnhimmel jag trodde denna var vettig. Planerat flytt, barn , allt. Och så blir de såhär. Bara För att jag pratat med mitt ex pga hans lägenhet brunnit... Jag ville ju bara hjälpa en vän i nöd men sånt är fel. För då vill jag ju ha honom tillbaka. Tydligen :(

@stjarnhimmel jag trodde denna var vettig. Planerat flytt, barn , allt. Och så blir de såhär. Bara För att jag pratat med mitt ex pga hans lägenhet brunnit... Jag ville ju bara hjälpa en vän i nöd men sånt är fel. För då vill jag ju ha honom tillbaka. Tydligen :(
Oj en sån obehagligt kontrollerande och svartsjuk människa är du garanterat bättre utan! Även om jag såklart förstår om det känns tufft nu.

Om han gör slut bara för du pratar med ett ex låter han som han har dåligt självförtroende eller ngt annat problem eller svartsjuk. Oavsett vad känns det inte sunt.

Men visst är det jobbigt när man går på nitar. När man trodde det var en vettig person. Det är tillåtet att vara bitter ett tag.

Så trött och irriterad på mina grannar. Jag bryr mig inte om vad de handlar för sina pengar eller vad de gör så sett, men de har en jävla massa åsikter om mig

Usch så tråkigt :( Särskilt som du såg dem som dina närmaste vänner (om jag uppfattat det hela rätt?)

Ja jag gjorde ju det. Men med allt de har gjort det sista är de Energitjuvar och baktalare så jag orkar inte med dem just nu.
Jag har inte gjort nåt fel utan en har spridit lögner och spekulationer och de andra har hängt på.
Trist men

@sweep Trist, men det låter som om du klarar dig bättre utan nån som han.

vv:
Ibland önskar jag hela världen kunde lämna mig ifred, men eftersom allt handlar om attityd så är det bara att dra på sig den positiva attityden och möta världen.

@Got2Be jag har 11 km till jobbet så jag går en runda på ca 3 här hemma innan jag duschar och kör till jobbet. (för jag är för rädd för att bli påkörd för att våga cykla till jobbet).

VV en riktigt dålig dag i provtagningen, arg på mig själv.

@Got2Be Nej, gå skulle jag inte. Möjligen kan jag tänka mig att cykla, men det vågar jag inte för folk kör som idioter på vägen :p Mina 3 km räcker gott och väl på morgonen, även om planen är att kanske utöka det till 5 km när jag har lite bättre fart :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar