@_husmusen_ : Jaha! Ja cykla är ju inga problem, men jag förstår att du inte vill cykla om det är sån trafik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Got2Be ja möjligen springa om jag någonsin blir i bra form, vem orkar gå hemifrån kl halv fem för och hinna i tid till jobbet liksom
vv haft en riktigt spring runt och stressa dag på blodcentralen, men det är så kul att vara där
Min dejt ställde in en halvtimme innan pga av dåligt väder....duggar lite och han har spelat fotboll i två timmar och fått nog av regnet.....jag har stått och tränat hästar i 3 timmar i samma väder.....
Undrar var man ska hänga honom i granen?
Nja vi skulle ses och ta en promenad runt ån där han bor en bit utanför stan, finns inga fik eller nåt där och det blev lite sent också så det är inte många fik öppna här heller sent....men ändå.....Men jisses vilken trist ursäkt. Ses inne på ett fik eller liknande över en kopp varm choklad, kaffe, förgiftat vatten (te) borde ju kunna fungera oavsett väder liksom?