Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte ett 6 pack 88 an och la på jobbet. Bjöd en kollega och tog en själv. Kollade paketet igår och då fanns det bara en glass kvar...Ska nog börja skriva namn på:mad:

Bra start på dagen, uppringd, snabb intervjuad i telefon och mötes intervju inbokad på torsdag på ett jobb jag absolut bara vill ha :D

@Got2Be ja möjligen springa om jag någonsin blir i bra form, vem orkar gå hemifrån kl halv fem för och hinna i tid till jobbet liksom ;)

vv haft en riktigt spring runt och stressa dag på blodcentralen, men det är så kul att vara där :)

@Got2Be ja möjligen springa om jag någonsin blir i bra form, vem orkar gå hemifrån kl halv fem för och hinna i tid till jobbet liksom ;)

vv haft en riktigt spring runt och stressa dag på blodcentralen, men det är så kul att vara där :)

Halv fem är jag redan på jobbet och har varit vaken i minst två timmar :p

Utan sminkning.

Min dejt ställde in en halvtimme innan pga av dåligt väder:wtf:....duggar lite och han har spelat fotboll i två timmar och fått nog av regnet.....jag har stått och tränat hästar i 3 timmar i samma väder.....:cautious:
Undrar var man ska hänga honom i granen?:angel:

Mamma bytte ju bromsar o.s.v. på bilen och så skulle jag köra.. är ju van vid att man liksom måste trycka ned pedalen lite så det gjorde jag.. både mamma o jag flög lite smått framåt (tack o lov använder vi båda bälten) då det blev en relativt hård inbromsning trots jag knappt nuddade pedalen.. SEDAN hör man:
"Jo, jag glömde säga att de blev mer känsliga eftersom det byttes delar".. det är mamma det ;)

Min dejt ställde in en halvtimme innan pga av dåligt väder:wtf:....duggar lite och han har spelat fotboll i två timmar och fått nog av regnet.....jag har stått och tränat hästar i 3 timmar i samma väder.....:cautious:
Undrar var man ska hänga honom i granen?:angel:

Men jisses vilken trist ursäkt. Ses inne på ett fik eller liknande över en kopp varm choklad, kaffe, förgiftat vatten (te) borde ju kunna fungera oavsett väder liksom? :o

Men jisses vilken trist ursäkt. Ses inne på ett fik eller liknande över en kopp varm choklad, kaffe, förgiftat vatten (te) borde ju kunna fungera oavsett väder liksom? :o
Nja vi skulle ses och ta en promenad runt ån där han bor en bit utanför stan, finns inga fik eller nåt där och det blev lite sent också så det är inte många fik öppna här heller sent....men ändå.....:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar