Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@EmmaW håller tummarna!

@lil-sis jag stiger ju upp kl 5 oftast så jag är ju vaken 2 timmar innan jag börjar jobba :p men kändes lite väl att gå hemifrån 2,5 timme innan jobbet börjar ;)

vv har haft en något jobbig dag idag, datastopp och massor med saker att hinna med och komma ihåg!

Jag började surfa på hemnet..efter hästgårdar... Finns så mkt fint.. Men lite deprimerande att jag troligtvis aldrig kommer få någon..:(
Men drömma är gratis. :p

"Ironin" i att få ångest när man ringer psykologen för att be om en tid så man kan prata om sin ångest. (jag har alltså ångest över att inte veta om jag kommer få en tid att få prata om min ångest). Bah så dålig jag känner mig :(

@_husmusen_ : Du är inte dålig! Kram på dig!

Funderar på om jag ska åka till stan, men jag vet att det kommer att vara smockfullt och då lönar det sig att vänta till måndag morgon, men jag vill ha nya underkläder NUUU!

@Got2Be Nej jag försöker intala mig det, men just detta kändes som en "dålig" sak att ha ångest över. Jag måste sluta vara så jävla "duktig" och "stark" jämt. Nåja, jag hoppas iaf att han ringer tillbaka under dagen då jag inte kan ha telefonen på på jobbet.

@Got2Be jag borde iofs vara lite mer "stark" i min "bantning" (gah jag hatar det ordet!) och inte sitta och äta godis till "lunch"... Det är inte ens gott godis.

@_husmusen_ : Jag tror att man måste hitta nån balans. Ibland får man fuska utan att bli arg på sig själv! Bli jag för arg på mig själv så mår jag bara ännu sämre!

@Got2Be Det är väl en sak att medvetet "fuska" (också ett uttryck jag hatar) som när jag åt på max häromdagen. Men nu äter jag inte ens för att det är gott eller för att jag vill. Jag bara gör det för det råkar finnas inom räckhåll. Jag är inte ens hungrig egentligen. Eller "hungrig" är jag, men jag vill inte åka och handla en fin köttbit, sås och potatisklyftor.

Jag åt en liten liten brödbit i går med gluten i under intervjun (dom bjöd på fika) och tänkte att det nog inte var någon fara, och i dag är jag däckad, ont i kroppen och huvudet och känner mig nästan bakfull.

Jobbigt på jobbet med en sur kollega. Men det var inte mitt fel att det blev fel. Ingen som har lärt upp mig och ingen introduktion på ett jobb jag började på i måndags. Och sen blir folk sura att man inte kan. :mad:

Somnade 16, vaknade nu :eek:

Måste åka om en dryg timme, trodde sambon skulle väcka mig så vi kunde äta middag osv = hade inte ställt mobilen på ringning :crazy:

Men det var längesedan jag sov åtta timmar :D

VV skulle hämta upp en kollega efter jobbet så vi kunde åka till Jysk och hämta upp utemöblerna hon köpt, det slutade med att jag kom hem för en kvart sedan. Mycket rolig kväll! :D

Hej, jag heter Astronaut och önskade jag hade EN vän som kunde höra av sig rent spontant någon gång.
Hej, jag heter Astronaut och skiter snart i det här med vänner för det är ändå inget som fungerar.
Hejdå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar