Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vansinnig på sonens skola som åker på utflykt minst en gång i månaden och ska ha matsäck och ibland inträdespengar med sig.

Vad hände med den avgiftsfria skolan?? :rage::rage::rage:

vv: Bor på hotell för jag jobbar. Har inte sovit en blund fast jag var aptrött O_o där fick jag väl för att jag sa att jag kan sova överallt :cautious: Det är något med energin här, det känns fel. Jaja, ska sova hos :love: inatt, det är bra när man jobbar i Norrland.

@ztsu: Kontakta en lokaltidning, de brukar gilla att hugga på sådant. Någon enstaka gång per termin kan jag tycka det är ok men inte mer. Det finns faktiskt många som lever på små marginaler.

Vansinnig på sonens skola som åker på utflykt minst en gång i månaden och ska ha matsäck och ibland inträdespengar med sig.

Vad hände med den avgiftsfria skolan?? :rage::rage::rage:
Så drygt! Finns det kanske fler föräldrar som känner samma sak? Kanske kan ni gå ihop er? Annars stå på dig!

vv:

Jag blir så trött på min vän som tror man kan sköta en relation via sms, tack vare det finns plötsligt både problem och missförstånd och personen vägrar ringa eller svara i telefon....:meh: (avskyr sms!)

Stora förändringar och beslut, ångest över typ allt och sovit dåligt :(

vv:

Jag blir så trött på min vän som tror man kan sköta en relation via sms, tack vare det finns plötsligt både problem och missförstånd och personen vägrar ringa eller svara i telefon....:meh: (avskyr sms!)

Stora förändringar och beslut, ångest över typ allt och sovit dåligt :(

Vet du Emma, jag tycker att du alltid resonerar så klokt om dig själv, så jag föreslår att du bara lutar dig tillbaka en stund och tar det lugnt så ska du se att det mesta faller på plats av sig självt :)

Åh ser ut som jag har böldpest eller nåt i ansiktet.
Dålig sömn ger stooora finnar som jag sen pillar sönder av stress.
Försöker låta bli att pilla nu men gah...

Funderar på om jag ska boka flygbiljett idag. Är rädd att priserna blir högre och då kommer jag ångra mig om jag inte bokar nu...

Dags att sova för längesedan, får ta en näve piller så kanske magen inte gör så ont i natt. Eller ja, den har ju gjort ont sen igår...

Tjoho!:D Har bokat flygbiljett hem!:D Nu hoppas jag bara att jag fram till avgång har fixat allt jag måste så att jag kan koppla av!

Så hungrig!!

Är på gynakuten igen, med misstänkt X igen.

Så jag får inte äta lunch men det gör personalen, gissa om det knorrar i magen!

Så trött på allt. Tackar övre makter att jag fick feber inatt och svimmade så jag slapp kaos på jobbet. Jag har noll stressork nu när jag är hängig!

Så trött på allt. Tackar övre makter att jag fick feber inatt och svimmade så jag slapp kaos på jobbet. Jag har noll stressork nu när jag är hängig!
Det där lät ju inte alls bra :cautious:
Ta hand om dig, försök ge dig tid till vila och återhämtning. Du är viktigast!

Jo jag vet, men så ska jag vara någon nedrans superwoman som ska lösa alla problem överallt. Men nu blir jag hemma imorgon med.

Har fått tid till endokrin nu- men 4 juni, det är ju en månad dit. :meh:
På måndag ska jag till vc för att nu provtagning och lämna rör. Går långsamt det här.

kopierat från min face :angel:

igår...
Känslan som uppstår när man går promenad med hunden mitt ute i ingenstans, lyssnar på musik i lurarna och rycks med och högt skrålandes gör några (mindre) snygga moves , :Dvänder sig om och ser en annan promenerande människa ca 50 meter bakom skratta så tårarna rinner ......:o
Alltid kul att glädja någon i detta väder :D (spöregn)

i dag...
Känslan som uppstår när man efter ett härligt 4 timmars möte, i bilen på vägen hem rockar loss till musik i lurarna, vrålar lite vackert (not):p, gör några moves :D stannar vid rött ljus, folk tittar konstig....och upptäcker den nervevade rutan när ljuset slår om till grönt ... :rofl:

Jag anar en röd tråd någonstans .....:D

Intervjun gick riktigt bra by the way :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar