Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min granne ovan vandrar plötsligt, dag som natt:meh: ....börjar funderar på om hen skaffat ett gåband? :rage:

AJ som inni helvete. Rätt så intressant att se hur puckade människor var förr i tiden men ändå: AJ. Gamla metoder till att tortera folk. VARNING!!
(man ser bara "produkterna" alt. teckningar, en bild på barn som sitter fast (men inte då utan i nutid där typ föräldrarna satte sina barn i den saken för att ta ett kort, oskyldigt alltså) samt en bild från förr (men INTE blodig, kan vara en bild som bara visade hur den "maskinen" användes).
http://www.viralnova.com/medieval-torture-devices/

Alltså, rätt så intressant ändå men man får själv ont..

Bakat min första glutenfria rabarberpaj och den blev riktigt smarrig :d
Blev även en dubbel sats rabarberkräm :d

@Got2Be Grattis, de bakfulla personerna jag vaknade med spydde iaf inte haha, de var bara sega och tråkiga ;)

VV efter allt äckligt skit jag satt i mig i helgen ska det bli skönt att fasta mån och ons samt köra veganmat ons-sön!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar