@astronaut : Fy fan! Bara för att man är smal betyder det inte att man är hälsosam och har bra kondis osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ju den mest positivaste människa man någonsin kan möta ibland..
För inte sådär jättelänge sedan hade vi en diskussion om chefer och anställda. Om att chefer oftast kanske hellre väljer den smala över den överviktiga o.s.v. Ska jag gå ned i vikt så ska det bero på att JAG själv vill och inte för att någon chef ska anställa mig, bara för man är överviktig betyder det inte att man har noll kondis. Iaf, sedan kom ledaren och sade: "Men är man vid bra hälsa och kondis så lever man ju längre och då kanske det vore bra att ha en hälsosam vikt" och medan hen sade det så kollade hen på mig. Då hade jag redan alla mina taggar utåt och bara:
"Ja, men har JAG någonsin yttrat att JAG vill leva?".
Alltså, jag blir så jäkla pissigt trött på att samhället vill ha en på ett visst sätt. Förut behövde man ju typ bara utbildning och/eller erfarenhet, nu behöver man tydligen utbildning och/eller erfarenhet samt vara smal.
Jäkla kroppsideal.
Känner mig frustrerad på livet......jag vill så mycket men inget händer?
Eller har jag kanske en släng av dåligt tålamod igen kanske?
Jo visst är det nog så. Jag har mycket på gång just nu, mycket som hänger i luften, planeras och utvecklas, kanske inte i den takten jag vill och behöver så det är nog där frustrationen sitter.Det där känner jag igen! En känslomässig följeslagare som man kan bli galen på. Men lika ofta som det är stiltje på ytan så händer det saker under ytan som man inte vet om förrän det så småningom visar sig.
Den har jag sett i affären... Känns som konstig smak?.@stjarnhimmel: Du kan få min B&J Greek Style Strawberry Shortcake, den var inte alls god...
Jag vill ha glass.... Vill ha. Vill ha...
Kom hit så kan du få glass..
Jag är på väg! Jag springer för fullt!