Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit hos ortopeden! Mina farhågor besannades INTE!:D Tjoho! Mitt knä är inte helt paj, men efter en sån smäll så kan det ta sina veckor innan det blir återställt!:)

En sjukt dåliga låt OCH video men..

Vart i denna video skriker det att Avril är rasist?
För att hon hyllar kawaii? För att hon valde spela in låten i Japan med vissa av sina japanska fans för att medparten av hennes fans bor i Japan? "Japan är mer än Hello Kitty och sushi". Ja, men Avril älskar Hello Kitty och gjorde låten bara för det.

Seriöst..

Skavsår högt och lågt av mina trasiga skor :(
Och med förvarning om avslag från fk så lär det inte bli några nya heller...
Suck

VV: Det var så himla mysigt att vara i stallet på kvällen idag!:love: Brukar alltid vara där tidigt på morgonen och det är verkligen skillnad!:D

Scannar igenom datorn, hittills har den hittat 8 hot. :crazy:

När jag kollade på cookies så finns där nåt som heter scorecardresearch. com, googlade det och det ska vara nåt omdirigeringsgrejs. :O

VV är nu superknallrosa i håret! Aj löööv it!
Och så har jag skolats in i veganvärlden med både burgare och tacos.
Senare idag blir det att förtidsrösta i Eu-valet :)

Vem behöver psykolog, när man har världens bästa hemstäd.

Städaren kom precis för fjortondagarsstäd, och han såg att jag var i upplösningstillstånd... "Jag fixar badrum och golv, så sätter vi oss och fikar en stund i stället Och jag tar inte betalt för idag."

Jag får verkligen inget gjort i dag! Tydligen har jag redan tagit helg utan att meddela mig själv!:rofl:

Fick höra av en kollega idag att jag behöver tuffa till mig och diverse annat. men vad det egentligen handlar om är ju att hon är rätt bufflig.. och att hon inte fattar att man kan säga nej på ett trevlig sätt till folk.

Kul, fick idag, av misstag( skulle inte fått reda förrän måndag eg) att jag är en av dom som inte fick förstavalet till min arbetsplats. Fått 2 el 3 valet då, vilket innebär byte av arbetsplats och arbete i stan:(
Tråkigt!!:arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 598
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar