Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Got2Be Det är jag, speciellt eftersom en av deltagarna har en vana av att spy som en kalv när han är bakfull, eller på fyllan, eller när man är på Liseberg och blir åksjuk... Han kräker lätt helt enkelt :p

@Got2Be Han har kräkts i sängen några ggr också, jag är glad att inte jag delar säng med honom haha (eller åker jukebox på Liseberg i samma "bil" som honom :p).

@Got2Be Han har problem med balansen så det är allra troligast därför. När han ligger stilla om han mår dåligt så går det bra (som jag förstått det). Men visst är det synd om honom, hmm undra om åksjuketabletterna kanske kan hjälpa mot bakfyllan också...

Ni vet han som ställde in dejten pga av regnet:angel: ....vi sågs i dag och tog en promenad och då öppnade sig himlen och regnet bara vräkte ner :D:laugh: Snorkallt men trevligt... :D

What goes around comes around? :angel:

Vill vinna pengar så jag kan totalrenovera gamla badrummet. Det är anskrämligt som det är nu:yuck:

Jättetrött men nästan besatt av tanken på att det skall trilla in svar i min tråd om tants onda ben som jag isf missar och inte får läsa förrän imorgon!! :nailbiting: att jag inte lyckas slita mig från datorn. Haha, så dum man (jag) är! Det är ju liksom inte som att de kommer försvinna... :rofl:

Jag sov inte natten mot idag. Tog en lur på em pga hade lite ångest, hoppas jag kan sova inatt, vill inte ta insomningstablett. :(

Träningsvärk, känns halvbra. Slarvade och sket i att stretcha, ville bara bort från alla tipspromenadfolk som mest var i vägen i spåret igår.

Har helt plötsligt börjat bli sugen på glass. Jag är ingen glassmänniska, har aldrig varit och nu vill jag mest ha glass varje dag. Fast det får jag inte :p

VV nu är man lite hungrig, dags att fixa äggröra och gröna ärtor :) Imorgon blir det bjuda en kollega på mat på restaurang som tack för hon hjälpte mig passa katten när jag var i Stockholm. :)

Åh nej... Pappa har cancer och vi hade fått besked att det var på rätt väg. Men nu ringde mamma idag och sa att nu ser det illa ut.. Hm...:rage::arghh::mad:

@stjarnhimmel jag hoppas att det ändå ska gå vägen!

VV så trött att jag satt och sov med huvudet i händerna och armbågarna lutade mot knäna i över 30 min. Sängen nästa tror jag allt.

Jag är ju den mest positivaste människa man någonsin kan möta ibland..
För inte sådär jättelänge sedan hade vi en diskussion om chefer och anställda. Om att chefer oftast kanske hellre väljer den smala över den överviktiga o.s.v. Ska jag gå ned i vikt så ska det bero på att JAG själv vill och inte för att någon chef ska anställa mig, bara för man är överviktig betyder det inte att man har noll kondis. Iaf, sedan kom ledaren och sade: "Men är man vid bra hälsa och kondis så lever man ju längre och då kanske det vore bra att ha en hälsosam vikt" och medan hen sade det så kollade hen på mig. Då hade jag redan alla mina taggar utåt och bara:
"Ja, men har JAG någonsin yttrat att JAG vill leva?".

Alltså, jag blir så jäkla pissigt trött på att samhället vill ha en på ett visst sätt. Förut behövde man ju typ bara utbildning och/eller erfarenhet, nu behöver man tydligen utbildning och/eller erfarenhet samt vara smal.

Jäkla kroppsideal.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 595
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar