Tråd för värdelöst vetande del 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag handlade i en kiosk idag. En 50 cl Cola, en 50 cl Ramlösa, en co-co dubbel och en stor Plopp, 75 kr kostade det. Är inte det väldigt dyrt? :down: :cautious:

Jag handlade i en kiosk idag. En 50 cl Cola, en 50 cl Ramlösa, en co-co dubbel och en stor Plopp, 75 kr kostade det. Är inte det väldigt dyrt? :down: :cautious:

Jo,, mkt pengar är det,,, men när jag har handlat på en stor kedja som oftast har kiosker i tunnelbana/tågstationer så kostar typ en Ramlösa 20 kr och en sån choklad du nämner kanske 15 kr. så antar att kiosker kostar så mkt... blir ju billigare på matbutiken..

Jag gillar inte människor som inte svarar på mail.. och som inte svarar på telefon..och som inte ringer tillbaka på meddelanden.. Nu har jag jagat en person i tre veckor som jag verkligen måste få tag i för att få svar angående min blivande lägenhet.. Suck..

Men jag får ju eg sova till 5 ju! Och somnade först efter 21 igår! Så jag kommer klaga lite ändå ;)

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Ledig idag. Ska tanka bilen och sen måste jag nog köpa fågelmat och ev kolla in på en secondhand affär.

Tycker ni jag ska behålla manskapssadeln eller sälja? Den är ju trots allt från 1919 :)

Låååång dag.
4.58-16.12

Med ett gynbesök på mitten :eek:
Hoppas gynbesöket går bra!

Vv: jag har sovit rätt bra :o
Hoppas den trenden håller i sig.
Idag ska jag vila mitt onda knä för nu har jag sprungit runt med det varje dag och det har blivit ondare.
Ska testa vila och se vad som sker

Min hals är som ett rivjärn och mina bihålor är en galet smärtsam historia :(
Jag som skulle ha ponnylektion och en dejt i dag :meh:

Hemma igen efter tunga dagar i Gävle, läget oförändrat hos mamma. Värre hos mig, jag gråter typ hela tiden. Tillbaka till verkligheten! :cry::cry:

Hoppas gynbesöket går bra!

Vv: jag har sovit rätt bra :o
Hoppas den trenden håller i sig.
Idag ska jag vila mitt onda knä för nu har jag sprungit runt med det varje dag och det har blivit ondare.
Ska testa vila och se vad som sker

Nä det var alldeles tomt den här gången också. Hade positivt gravtest igår, negativt idag.

Det är väldigt dyrt!:eek: Men jag blir alltid förvånad överlag, när jag handlar i Sverige!
Man handlar typ 5 varor och det hamnar på 150 spänn liksom!

Jag har köpt ett nytt flugtäcke på Hööks. Det gröna Orinocko. Det var 15% på alla flygtäcken samt att jag hade ett presentkort. Så blev inte så dyrt. Bara det är hållbart med nu:/

Nu är det för mycket igen.

Jag är rätt nära bristningsgränsen men jag kan ju inte gärna bli sjukskriven när jag är den enda som drar in pengar.

Superförvånad idag!
Har fått tid för återbesök innan sjukskrivningen går ut, har aldrig hänt förr... Undrar om mina blodprover var skit?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 334
Senast: Tarnin
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: Tilly_85
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 588
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar