Får man vara lite glad över att man klarade av ett besök på ica utan att köpa choklad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som @WBanna skrev så var det bara ett svar på frågan, ingenting annat. Träna på gym är toppen men som sagt tror jag inte att man behöver oroa sig för att man bygger för mycket muskler om man tränar en gång i veckan.Må så vara, men det var ju inte riktat till dig.
Näe, den här tråden är verkligen ingenting för mig, jag behöver motivation och glädje. Hejsvejs.
Men jag har ju också börjat med mer styrka . Tror ni att vågen står stilla delvis på grund av det? Typ en gång varje vecka bara..
Jag kan lova dig att styrketräning en gång i veckan inte bygger så mycket muskler att det märks på vågen.
Men vilken jäkla kommentar!
Man måste ju börja någonstans??
Träna på gym är toppen men som sagt tror jag inte att man behöver oroa sig för att man bygger för mycket muskler om man tränar en gång i veckan.
ABSOLUT!!Får man vara lite glad över att man klarade av ett besök på ica utan att köpa choklad?
Men vilken jäkla kommentar!
Man måste ju börja någonstans??
I längden gör en gång i veckan skillnad. Inte minst för att motivationen oftast kickar igång. Det är i sådana här lägen man ska peppa. Inte komma med kommentarer som får en att känna sig otillräcklig!
Skillnaden på att laga en enkel måltid och att trycka in tre ostmackor gör hela skillnaden. (och att inte ha en påse godis i bilen förstås)