Har idag ätit upp det sista av laxen och potatissalladen... På den tionde dagen, osv. Firar nu med folk-IPA och chips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Hyacinth din lille influencer- vad innebär ditt vis i det här fallet?
Det är rätta takter! Viktigt att delegeraÅh, det överlåter jag till mina lärjungar.
![]()
(Generellt saknar jag ljudeffekter här på Buke! Borde det inte gå att få en sådan ”jackpotsignal” när en rapporterar ett inlägg tex?!)
Jag tycker vi alla influencrar och inspirerar varandra i den här tråden! Den riktigt stora behållningen tycker jag![]()
Jag hade gått för ugnsrostad potatis och broccoli till biffarna samt typ sriracha-sås (för sriracha passar ju som bekant till allt!)Jag tänkte göra de där goda zucchini- och halloumibiffarna ikväll men vet inte vad jag ska ha till. Någon kall sås kan väl vara gott tänker jag och så vill jag gärna bli av med en massa broccoli men bör kanske ha någon kolhydrat också... vad tror ni? Jag tror att jag har en näve färskpotatis, kanske skulle koka dem och göra någon ljummen potatissallad med pesto och lite gott?
Jag fick lite feeling av alliterationen här. En yt-kanal Mat, moderering, marimba; multitasking.
Nåt sånt? Marimba är väl ganska ovanligt, även om lergök tragiskt nog är ett ännu mer underskattat instrument.
Allt lät jättegott!Var så sjukt jäkla galet hungrig när jag kom hem. Det blev därför hetsätning av ostmackor, ett par slevar spagetti med smör (som egentligen skulle komplettera morgondagens matlåda) och en gigantisk chocolate chip cookie
Någon som känner sig influencad?![]()
![]()
garanterat handskalade räkor, kräftstjärtar i lake, tångkaviar och finhackad schalottenlök.