Kan du inte sluta nämna fänkålssalami, det låter så himla gott!Semla med @cili på kafé efter jobbet innebar påver kvällsmat. Fast god! Keso och fänkålssalami på hembakt grovt bröd
(Var köper du den och var är den gjord?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte sluta nämna fänkålssalami, det låter så himla gott!Semla med @cili på kafé efter jobbet innebar påver kvällsmat. Fast god! Keso och fänkålssalami på hembakt grovt bröd
Visst är det dumt? Och färskpressad juice (jag vill hellre ha en som pressades förra året) och nymalen svartpeppar (den som maldes 2013 var en fin årgång).Älskar när det står så i recept. "Men vafan! Jag vill ju servera med en ÄCKLIG sallad!"
Kan du inte sluta nämna fänkålssalami, det låter så himla gott!
(Var köper du den och var är den gjord?)
Ok, tack!Hemköp! Kanske finns på Willys också, de är väl samägda på något vis. De har en tryffelvariant också som är ännu godare. Italiensk och kostar 19:95 för 80 gram (men det är väldigt många skivor). Märket heter Fumagalli
Ok, tack!
Ja, salami väger ju ingenting! När jag köper så tar jag ett halvt hekto men har sedan svårt att göra slut på det.
Jag mumsar så lätt i mig skivorna som snacks, så det kan du inte tro!Ok, tack!
Ja, salami väger ju ingenting! När jag köper så tar jag ett halvt hekto men har sedan svårt att göra slut på det.
Jag vet, det är det jag är rädd för med salamiJag mumsar så lätt i mig skivorna som snacks, så det kan du inte tro!
Så tråkigt med bristande aptit. Finns det något du kan klura ut som är mer lättätet än annat?Middag: Fan vet
Aptiten dippar fortfarande
Så tråkigt med bristande aptit. Finns det något du kan klura ut som är mer lättätet än annat?
Jag har gått och blivit dunderförkyld och som alltid när jag är det blir jag bottenlöst hungrig. Det känns så mycket mer rimligt än att som de flesta tappa aptiten vid förkylning, tycker jag
Kom hem vrålhungrig från jobbet, skulle leta fram lite bröd ur frysen och hittar de två sista skivorna av @Killaloe s sambos surdegsbröd! Lycka! Smör, ost och min egna björnbörsmarmelad på
Åh, färdiga dumplings är bra och lättätet, jag håller med. Önskar jag hade ett gäng i frysen.Om vi säger så här... jag är ingen tröst- eller må bra-ätare Det kvittar om jag är ledsen, glad osv, jag får inte ökad aptit. Har dessutom influensa light har jag insett (efter att ha varit förbannad på min j-la kropp som sjåpar sig som vanligt) så jag är verkligen inte hungrig. Ris har varit något jag känt ett visst sug efter så jag tror det får bli något med ris, kanske med omoraliska räkor i hot chilisås.
Eller så tar jag det snabba kortet, färdiga dumplings. Enkelt att fixa och enkelt att äta.
Åh, färdiga dumplings är bra och lättätet, jag håller med. Önskar jag hade ett gäng i frysen.
Det där brödet är slut sen länge här! När kommer nästa leverans, @Killaloe ? Eller ska vi komma och hämta?Kom hem vrålhungrig från jobbet, skulle leta fram lite bröd ur frysen och hittar de två sista skivorna av @Killaloe s sambos surdegsbröd! Lycka! Smör, ost och min egna björnbörsmarmelad på
Det där brödet är slut sen länge här! När kommer nästa leverans, @Killaloe ? Eller ska vi komma och hämta?
Kommer ni upp och hämtar så ska jag se till att frysen är full av bröd som ni får med er hem För som det verkar nu lär det dröja ett tag innan jag har vägarna "förbi" SkåneDet där brödet är slut sen länge här! När kommer nästa leverans, @Killaloe ? Eller ska vi komma och hämta?