Jag har lagat nudelwok med massor av chili, lime, vitlök och broccoli samt purjo (istället för vårlök) och potatisskalade remsor med morötter. Några stackars bitar lövbiff, lite sesamolja, och lite fisksås också. Det blev väldigt gott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt övertygad om att män bar barnen så skulle kejsarsnitt vara normen, en sådär 5-6 månaders sjukskrivning med full lön innan nedkomst, statligt subventionerade barnvakter på kvällstid fram tills ungen flyttar hemifrån, och en hel massa annat.
AmenEtt bevis så gott som något för att det bara var ett skämt!
Låter som god och lyxig vardagsmat!Varm sallad idag igen med matvete, ruccola, rivet äpple, riven rotselleri och rivna rödbetor ihop med lite citron och olivolja. Honungsglaserad kyckling till. Inte heller ett extremt spännande recept, men helt okej och rimlig vardagsmat
Hade ni en bra svampsäsong uppe i norr? Här i stockholm var det den sämsta på säkert 7-8 år.Idag blev det fläskkotlett med kokt potatis, svampsås och äppelgelé
Tänk inte på mig och mina känslor.
Ja men verkligen! Det är vad jag saknar mest med den tidningen, att det var så mycket vettig och snabb vardagsmatLåter som god och lyxig vardagsmat!
Jodå, den var tämligen okej. Lagom med regn och mycket solHade ni en bra svampsäsong uppe i norr? Här i stockholm var det den sämsta på säkert 7-8 år.
Hade ni en bra svampsäsong uppe i norr? Här i stockholm var det den sämsta på säkert 7-8 år.
Laga lätt - Har aldrig hört talas om den faktiskt.Ja men verkligen! Det är vad jag saknar mest med den tidningen, att det var så mycket vettig och snabb vardagsmat
Är det någon som har ätit Sweetie? Kan ha råkat köpa en och funderar på vad man egentligen gör med dem
Gula hittar jag aldrig. Fattar inte hur ni som hittar gör? Jag kan åka ut långt ut i vildmarken, hitta små gula knoppar som jag lämnar på tillväxt och veckan efter är de borta.Här med, helt värdelöst eller ja, iaf allt förutom gula kantareller som åtminstone var okej.
Hade ni en bra svampsäsong uppe i norr? Här i stockholm var det den sämsta på säkert 7-8 år.
Åh vad snällt! Ja, jag kanske hojtar. Hittade på allvar tre (3)?stycken på mitt bästa ställe där det annars bara är att hämta korgvis.Vill du ha torkade trattisar? hojta i så fall
Vad gör man med dem? Äter som apelsiner?Jo, men ogillade för söt för mig.
Tror den slutade göras typ 2010 Men bra tidning i det stora hela, om än ganska lik Allt om mat (samma utgivare så vissa nummer hade en del recept gemensamt)Laga lätt - Har aldrig hört talas om den faktiskt.