Tittar in i ditt kök, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära du, det gäller för samtliga plagg i storleksspannet 50-62 centilong. Ska vi låta FOSTRET gå naket för att det växer ur sina kläder så opraktiskt fort!?!?!

I och för sig, fast nyckelpigedräkten och den där gröna känns som en klass för sig. Kan ENDAST användas fram till 2 månders ålder och när ungen ligger blickstilla med stjärten i vädret.

Men, alltså, Hyacinth , om jag förstår det här rätt så ägnar du dina sjukskrivna dagar åt att antingen äta eller inte äta, och i båda fallen omedelbart vomera. Därutöver väntar du på post?

Framstår inte Moder Natur som lite misslyckad?

Japp. Spännande va? Särskilt när man ser det i skrift sådär. Så känn pressen att virka små nyckelpigehattar...

Jag hävdar att var det MÄN som var välsignade hade vi hittat en lösning som gjorde att vi lade ägg istället.

Japp. Spännande va? Särskilt när man ser det i skrift sådär. Så känn pressen att virka små nyckelpigehattar...

Jag hävdar att var det MÄN som var välsignade hade vi hittat en lösning som gjorde att vi lade ägg istället.

Helt övertygad om att män bar barnen så skulle kejsarsnitt vara normen, en sådär 5-6 månaders sjukskrivning med full lön innan nedkomst, statligt subventionerade barnvakter på kvällstid fram tills ungen flyttar hemifrån, och en hel massa annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
32 33 34
Svar
666
· Visningar
29 593
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 107
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
111 130
Senast: Mineur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 970
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama