R
Raderad medlem 19815
Tänkte väl det.
Det är bara @Diskurs som är
Ja men jag bara vaf...! Mina BABYS fick inga såna av @mandalaki .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte väl det.
Pax för att virka nyckelpigedräkten!
Tänkte väl det.
När kommer den där UNGEN egentligen, @Hyacinth ?
Kära du, det gäller för samtliga plagg i storleksspannet 50-62 centilong. Ska vi låta FOSTRET gå naket för att det växer ur sina kläder så opraktiskt fort!?!?!Nä men dra mig baklänges vad gulligt. Men perioden de kan användas känns något begränsad.
Pax för att virka nyckelpigedräkten!
Då kan snittet bli ett litet aprilskämt med lite tur!Beräknad till 8:e april, men snitt nån vecka innan (väntar på att bli kallad för bokning...)
Ja men jag bara vaf...! Mina BABYS fick inga såna av @mandalaki .
Då kan snittet bli ett litet aprilskämt med lite tur!
Kära du, det gäller för samtliga plagg i storleksspannet 50-62 centilong. Ska vi låta FOSTRET gå naket för att det växer ur sina kläder så opraktiskt fort!?!?!
Är det försent egentligen?
Ja, det kommer att krävas en fast MODERShand så att BARNET bär upp sin nyckelpigedräkt på rätt sätt.I och för sig, fast nyckelpigedräkten och den där gröna känns som en klass för sig. Kan ENDAST användas fram till 2 månders ålder och när ungen ligger blickstilla med stjärten i vädret.
Kanske inte? Om jag frågar snällt?
Men, alltså, Hyacinth , om jag förstår det här rätt så ägnar du dina sjukskrivna dagar åt att antingen äta eller inte äta, och i båda fallen omedelbart vomera. Därutöver väntar du på post?
Framstår inte Moder Natur som lite misslyckad?
Men, alltså, Hyacinth , om jag förstår det här rätt så ägnar du dina sjukskrivna dagar åt att antingen äta eller inte äta, och i båda fallen omedelbart vomera. Därutöver väntar du på post?
Framstår inte Moder Natur som lite misslyckad?
Lite misslyckad?
Ett bevis så gott som något för att det bara var ett skämt!Ja men jag bara vaf...! Mina BABYS fick inga såna av @mandalaki .
Japp. Spännande va? Särskilt när man ser det i skrift sådär. Så känn pressen att virka små nyckelpigehattar...
Jag hävdar att var det MÄN som var välsignade hade vi hittat en lösning som gjorde att vi lade ägg istället.