Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig ätit! Men verkar som att jag bör prova? Är det ungefär som yoghurt eller?Jag jobbar och har därför ätit Skyr till middag - det är såsanslöst gott alltså! Dock är jag lite besviken på det skrala utbudet av skyr i "mina" affärer. Men ändå! Jag hade kunnat leva på det
Fjällstugevarianten kör en kompis till mig i år, tillsammans med man och barn. Verkar som att de tycker det blev lyckat.Jag tjurar och äter spagetti med köttfärssås.
Trött, ont och ganska övertygad om att nästa års jul ska firas med barn och sambo i nån avlägsen fjällstuga.
(fast jag har gjort makalöst goda köttbullar i dag, alla som provsmakat berömde dom utom svågern som hellre skulle dö än att säga att jag gjort något bra).
Ja men lite som en tjockare tpghurt blandat med kvarg, fast inte strävt och så väldigt gott. Eller vad säger du @VLMF ?Har aldrig ätit! Men verkar som att jag bör prova? Är det ungefär som yoghurt eller?
Fjällstugevarianten kör en kompis till mig i år, tillsammans med man och barn. Verkar som att de tycker det blev lyckat.
Trevlig svåger förresten, vad sa han då, att de inte blev goda eller?
Han berättar att det bara är hans mamma som gör goda köttbullar, men då är det bara att vara utan.
Han har berättat att skinkan (som kommer från en glad, bökande, knappt transporterad gris) inte kommer vara lika god som den han köpte på city gross också, utan att ha smakat...
Efter tio år är jag ändå ganska van. Det blev lite jobbigt för honom när han berömde min mamma för ett bakverk och hon sade "ja det är Ariane som gjort det"
Nu oroar jag mig för min gravlax, bara för det!Provsmakat gravlaxen som kanske blev en aning för salt men ändå god.
Nu oroar jag mig för min gravlax, bara för det!
Samlar kraft inför att dra igång någon sorts julbord.
Ja men lite som en tjockare tpghurt blandat med kvarg, fast inte strävt och så väldigt gott. Eller vad säger du @VLMF ?
Jag fixade med lax i sista stund, så det har inte gått att provsmaka.Äsch, den är säkert bra. Jag borde ha provsmakat min tidigare men det blev inte av.
Jag fixade med lax i sista stund, så det har inte gått att provsmaka.