Men lilla BARNET då.BARNET har falsk krupp. Och ja, mattråden känns som helt rätt ställe att ventilera detta på
Utöver allt satans bakande har vi hunnit med ett besök på akuten eftersom B helt plötsligt inte fick luft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men lilla BARNET då.BARNET har falsk krupp. Och ja, mattråden känns som helt rätt ställe att ventilera detta på
Utöver allt satans bakande har vi hunnit med ett besök på akuten eftersom B helt plötsligt inte fick luft.
Ingen är nykter!
Men lilla BARNET då.
Någon borde alltid vara nykter. För SVANSKOTANS skull.
❤Tack och lov har jag astma så tog det med ro.
Behövde inte krisa vilket jag nog gjort annars.
Partner: varken nykter eller körkort. Slå det om du kan!Jag! Alltid nykter. Problem: har inget körkort!
@Anna Finns sirap i England?
Partner: varken nykter eller körkort. Slå det om du kan!
Jag! Alltid nykter. Problem: har inget körkort!
Svanskotan kan ta sig i häcken, vad mig anbelangar.
@ainasoja . hade nån kiropraktorlösning vad gäller svanskotor om jag inte missminner mig.
Men va f'***n, tänk på att vi är i kökstråden!Stämmer bra. Dom kan räta till den genom att manipulera den.
Dom brukar börja med yttre manipulation och funkar inte det så kan dom gå in genom ändtarmen och räta ut den.
Men va f'***n, tänk på att vi är i kökstråden!
Äsch då, vi är rätt härdade här vad det gäller ändalyktar... eller om det nu var halsar
Men gör det inte FRUKTANSVÄRT ont? Jag är verkligen inte särskilt smärtkänslig, men det där låter FASANSFULLT.Stämmer bra. Dom kan räta till den genom att manipulera den.
Dom brukar börja med yttre manipulation och funkar inte det så kan dom gå in genom ändtarmen och räta ut den.
Jag föredrar att få min svanskota korrigerad via ändalykten om halsen är alternativet.Äsch då, vi är rätt härdade här vad det gäller ändalyktar... eller om det nu var halsar
Men gör det inte FRUKTANSVÄRT ont? Jag är verkligen inte särskilt smärtkänslig, men det där låter FASANSFULLT.
Jag föredrar att få min svanskota korrigerad via ändalykten om halsen är alternativet.