Starta GÄRNA en tråd om din svanskota! Jag har asont i min sen åratal tillbaka. Det kommer och går.
@ainasoja . hade nån kiropraktorlösning vad gäller svanskotor om jag inte missminner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Starta GÄRNA en tråd om din svanskota! Jag har asont i min sen åratal tillbaka. Det kommer och går.
Lite roligare (och krångligare) efterrätt gärna fräsch med frukt till nyår?
Är du verkligen beredd på att låta dig övertalas att tillbringa natten på akuten?Starta GÄRNA en tråd om din svanskota! Jag har asont i min sen åratal tillbaka. Det kommer och går.
De där kan du bara posta till mig. Låter lövly.Gode Gud! Toppar formkurvan med att göra kokostoppar med saffran, apelsinzest och lingon. När i hela friden ska allt ätas????
Jag slog min svanskota när jag hade köpt en pulka till min nu 27-årige son. Verkar lite sent påtänkt med akuten.Är du verkligen beredd på att låta dig övertalas att tillbringa natten på akuten?
Är du verkligen beredd på att låta dig övertalas att tillbringa natten på akuten?
Jag slog min svanskota när jag hade köpt en pulka till min nu 27-årige son. Verkar lite sent påtänkt med akuten.
Lite roligare (och krångligare) efterrätt gärna fräsch med frukt till nyår?
Lingonparfait
Sent påtänkt, du har ju fortfarande ont!?!Jag slog min svanskota när jag hade köpt en pulka till min nu 27-årige son. Verkar lite sent påtänkt med akuten.
En PRT-behandling, kanske. Och när de inte vet vad det är, kan jag skriva indignerade insändare om läkares inkompetens.Åh! KRÄV en MR och en snickers!
Alltså, stora delar av min terapi handlar om mitt galna förhållande till smärta.Sent påtänkt, du har ju fortfarande ont!?!
Akutpsyk?Alltså, stora delar av min terapi handlar om mitt galna förhållande till smärta.
Julmustkolan blir snarare dajm med smak av julmust och havssalt.Kokar julmustkola. Ska bli spännande
Sedan jag efter 35 års magknip åtgärdade min laktosintolerans, tror jag att akutpsyk ska kunna undvikas.Akutpsyk?
Akutpsyk?
Ingen är nykter!Vem tar ansvar och kör?