Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Potatismos och prinskorv, ärter, ketchup och senap. Blev så besviken att jag skällde ut sambon, på riktigt.
Tack. Det var riktigt. Men ändå. Stackars mig. Och stackars sambon.Riktigt mos eller pulver?
STYRKEKRAM! Fick flaschbacks till DEN SVÅRA TIDEN hos svärmor.
Tack. Det var riktigt. Men ändå. Stackars mig. Och stackars sambon.
Potatismos och prinskorv, ärter, ketchup och senap. Blev så besviken att jag skällde ut sambon, på riktigt.
@Anna: Strunt samma designen på tårtan, var den god?! Det är ju det viktigaste
Tvivlar dock, marsipan är inte min grej...
toscabulle från Pressbyrån
Idag blir det kyckling nudlar broccoli vitkål morötter och lite kryddor och nåt såsigt.
Ska bara ta min lyckliga croissant-höga kropp till affären.
Köpelunch, men SÅ djefla gott så jag måste rapportera in den ändå, även om den tekniskt sett inte kommer från "mitt" kök: stekt kummel med potatismos (riktigt, ej pulver!), rödbetor, kapris och en perfekt lagom stark pepparrotscreme. Ljummet bröd med härligt knaprig skorpa och ett berg av fräsch salladsbuffé med marinerade morötter, linser och broccoli. NÖJD! Och fisk-inspirerad för egna stordåd i köket.
Fått recept på kycklingsoppa av MODERN. Från 90-talet, av någon anledning bojkottades franska viner vilket skrivits med emfas i slutet av receptet
Uppdatering: på grund av att de ville spränga kärnvapen i Polynesien enl MODERN
Marsipanlagret kan inte vara för tjockt!!