Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har svartkål men vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den än. Tips någon?
Jag har svartkål men vet inte riktigt vad jag ska hitta på med den än. Tips någon?
Gör chips av dem. Ringla över lite olivolja och på med flingsalt. In iugnen en sisådär 20 minuter Man får ha lite koll så att det inte blir kol av dem.
Då blir det SVARTKOL!
Tänkte gilla, men svårt när du inleder med en av mina absoluta favoriträtter för att sedan avsluta med en rätt jag närmast är rädd för.Började helgen persiskt med ghorme sabzi och faloodeh med saffransglass (kulturnattsbesök i Köpenhamn, mkt trevligt), slutade småländskt hemma i köket med svampfyllda kroppkakor, stekta äppeltärningar och lingon.
Tänkte gilla, men svårt när du inleder med en av mina absoluta favoriträtter för att sedan avsluta med en rätt jag närmast är rädd för.
Började helgen persiskt med ghorme sabzi och faloodeh med saffransglass (kulturnattsbesök i Köpenhamn, mkt trevligt), slutade småländskt hemma i köket med svampfyllda kroppkakor, stekta äppeltärningar och lingon.
Ghorme sabzi, är det den där lammgryta med bönor? Om, så gillar jag den
Det är den. Och med torkad lime. Och mycket örter.
Han är underbar men all hans mat är skitkonstig!Tittar på Master Chef och försöker bli inspirerad. Final i Nya Zeland och de har bjudit in George från Australien. Mina mungipor stramar
(Men maten är lite för komplicerad ).