Jag ska göra mitt bästa för att få honom att baka då!Alltså jag är inte den som tackar nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra mitt bästa för att få honom att baka då!Alltså jag är inte den som tackar nej
Åååh Men blir det inte av så gör det ju inget, vi ska äta kålmackan ju!Jag ska göra mitt bästa för att få honom att baka då!
Om en ska skada sig så är hipstriga flaffelskador den enda rimliga sorten!Eventuellt är jag brännskadad på grund av flaffeltillbehör. En HIPSTERSKADA enligt kollega.
Jag känner till kvällens meny redan nu. Det är dags för svärfars födelsedagskalas och då vankas det smörgåstårta...
Har jag tur är den köpt på stället vars smörgåstårta påminner om en jättesmörgås med skagenröra (+poäng för att bagerskan gör den själv) och räkor.
Har jag mindre tur är den inhandlad på stället där fyllningen kan variera i smak och kvalitet men alltid innehåller ett lager av ärtor och tärnade morötter i någon creme fraiche/majonnäsgegga 
Efterrättstårtan brukar i alla fall vara hemgjord och välsmakande.
Hur sjutton kommer man på att ha det i en smörgåstårta?! Inte för att jag tycker om smörgåstårta men jag trodde att det fanns NÅGRA gränser iaf...
Saknas skinkrosor kan du be @Hyacinth visa dig hur man fixar dem
Jag håller tummarna för den med räkor!Jag känner till kvällens meny redan nu. Det är dags för svärfars födelsedagskalas och då vankas det smörgåstårta...
Har jag tur är den köpt på stället vars smörgåstårta påminner om en jättesmörgås med skagenröra (+poäng för att bagerskan gör den själv) och räkor.
Har jag mindre tur är den inhandlad på stället där fyllningen kan variera i smak och kvalitet men alltid innehåller ett lager av ärtor och tärnade morötter i någon creme fraiche/majonnäsgegga 
Efterrättstårtan brukar i alla fall vara hemgjord och välsmakande.
Jag längtar till fredag så jag får något vettigt att äta till middag. Dessvärre misstänker jag att jag kommer att vara för trött för att laga något roligt så det blir väl plock. Med lite tur kanske jag orkar röka räkor
Hon röker allting. Utom tobak, tror jag. Berättelsen om det rökta älghjärtat är oförglömlig!Röka räkor? Det låter ju superambitiöst. Och tidskrävande.
Jag ska göra vietnamesiska vårrullar igen har jag tänkt mig, bara jag får tag på vermicelli. Men det ska väl inte vara helt omöjligt :-)
Mamma och pappa ska käka lunch hos mig imorgon och de har aldrig ätit vietnamesiskt, så jag tänkte göra en laddning till imorgon också. Nog klarar de sig fint i kylen om jag lägger folie över och ser till att de inte klibbar på varann för mycket? Vi ska iväg på förmiddagen, så jag kan inte göra dem innan de kommer... men jag kan förstås rulla dem efterhand när de väl är på plats. Vad tror ni, kära experter?
Hur sjutton kommer man på att ha det i en smörgåstårta?! Inte för att jag tycker om smörgåstårta men jag trodde att det fanns NÅGRA gränser iaf...
Saknas skinkrosor kan du be @Hyacinth visa dig hur man fixar dem