SÅN ÄR JAG!Nu har ni capslocktourettes igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅN ÄR JAG!Nu har ni capslocktourettes igen.
SÅN ÄR JAG!
Orimligt att tidningsbud, tryckeriarbetare, journalister och andra ska få vara lediga liksom!)
Sant iofs! Jag är imponerad av folk som orkar med att jobba som tidningsbud! Två månader med det som sommarjobb och jag har varit helt slut som artist alltsåTidningsbuden behöver det mer än de flesta, tryckarna trycker broschyrer och journalisterna jobbar för webb och e-tidning. SOPA!
Jag städar. Jävla fin födelsedag varvar med att äta skorpor i soffan, har inte dammsugit den ännu
Vill du ha en till tårta? Den här var gullig, lite kittens&rainbows över den:
Jag är villig att avstå dagstidning motsvarande antal vardagar, bara jag får den på helgerna.Vi har ätit helgfrukost här hemma idag Det kan vara det bästa med mat, att få vara ledig och äta lyxig frukost.
Presskaffe, surdegsbröd (bakat av min sambo då såklart, inget fusk här inte Surdegarna har till och med namn ), olika pålägg, yoghurt med flingor och den exotiska frukten banan samt gårdagens tidning (är dock lite KRÄNGT för att det inte kom någon tidning idag! Orimligt att tidningsbud, tryckeriarbetare, journalister och andra ska få vara lediga liksom!)
@Hyacinth av dina inlägg senaste veckan får jag intrycket att du kan äta varm mat igen? Grattis till det också isåfall
Härligt! Låter som om det går åt rätt hållYes! Jag kräks i och för sig fortfarande, men jag kan äta varmt och igår drack jag både te och kaffe för första gången på länge!
Ja jag med! Vi har bara tidning på helgerna (för att vi ska slippa prata med varandra vid frukosten ) så tur att vi sparade gårdagens, annars hade det kunnat bli en riktig relationskris!Jag är villig att avstå dagstidning motsvarande antal vardagar, bara jag får den på helgerna.
/Vit krängt medelklasskvinna