Tittar in i ditt kök, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
14958817_10209096027415971_317439219_n.jpg

Ingen degkatastrof i köket i alla fall. :bow: Men frågan är vad resultatet blir ändå. Brödet som jäst i formar blir nog vettigt, men det som jäst i korgar och sedan själpts över på plåt är en annan femma. Det står i alla fall i ugnen nu... :nailbiting:

Nåja, blir det kaos är det en ny natt framför oss, får väl testa att kalljäsa brödet. Men få måste jag röja ur kylen först, och alla vet ju hur roligt det är. :meh:

Jag ÄLSKAR kalas @Killaloe och @Hyacinth! Det bor liksom en 1,10 hög MINION i mitt sovrum as we speak. Ska just klättra upp ur badkaret och ställa mig för att klistra ögon på saffransmuffins!

Tror tusanimej att jag ska ta en Baileys till också. Living the haj lajf of småbarnsmamma liksom!
Barnkalas (att ordna) är det absolut värsta jag vet. Vi ska ha treårskalas idag och jag har haft ångest i flera dagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
32 33 34
Svar
665
· Visningar
29 526
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 218
Senast: Jahaja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 207
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter