Tittar in i ditt kök, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ätit Särimner-rataouille den här veckan. Storkok i början på veckan och första dagen ratatouillen med parmesan och pasta, andra dagen ombyggd till linsgryta med ris och syrlig fänkålssallad(med rostade hasselnötter och apelsin), tredje dagen i en lasagne(med getost och stora vita bönor). Resten har åkt i frysen nu, nån måtta får det vara.

Ikväll har jag ätit otillfredställande: flied lice med en jätteäcklig inlagd tofu. Mycket besviken tröstade jag mig med alldeles för många Finn Crisp med getost, äpple och valnötter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
32 33 34
Svar
665
· Visningar
29 523
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 218
Senast: Jahaja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 206
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?