Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja
Men vill du kan jag börja tala om mitt välsignade tillstånd och vilken FRÖJD det är istället?
Jag vet inte riktigt vilket som är värst, det eller gnölet.
p.s Du har väl insett att när barnet väl är fött så ska du vara ett moraliskt föredöme i minst 25 år?
Sant!Nu tycker jag du är orimligt hård mot dig själv! Det där är restaurangrealism på hög nivå!
Alltså - orkar ni laga vettig mat när ni är ensamma?!
Kan meddela att det var första och sista gången jag gjorde palak paneer. Det blev MISÄR.
Alltså - orkar ni laga vettig mat när ni är ensamma?! Jag förfaller direkt. Det är bara åt andra jag tycker att det är kul att laga mat. Andra dagen i rad som jag levt på rostmackor med stekta ägg, asäckliga riskakor och äpplen. Och brutala mängder kaffe. Och fler dagar lär det bli.
[ogilla!] Det som lät så lovande! Jag hann få en vision om ett ymnighetshorn av egenproducerad och fantastisk palak paneer, i en aldrig sinande mängd.
Gnocchi med brunat timjansmör, citronzest och massor av parmesan blev det till lunch här hemma . Jag fick ett akut gnocchi-sug tidigare i dag och var tvungen att leta i fyra affärer innan jag hittade en påse av rättens huvudingrediens. Att ge upp letandet fanns inte på kartan !
Kräv att värdparet lagar Pad thai till digMitt pad thai-sug får vänta lite till då vi inte har någon färsk koriander. Jag LÄNGTAR tills jag kan laga pad thaien, det blir inte på måndag för då är vi bortbjudna på middag till paret vi köpte vårt hus av. Kanske kan jag laga det på tisdag?! Och om det inte blir gott kommer jag att gråta!