Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matbilder blir helt odugliga utan efterbehandling! Och jag har aldrig fattat varför. Jag ser inte orsaken till varför mat ska vara så mycket svårare än allt annat att faktiskt dokumentera (alltså visa hur den verkligen ser ut)Alltså dina matbilder?!!!
Du får sätta en varningstext för matporr, jag får tvångstankar om mat när jag ser dem. När jag själv fotar mina skapelser från köket så är det jämt bara något vagt identifierbart krafs på en tallrik - även när det är gott! - aldrig så där krispigt och glansigt och.... djävla... förföriskt.
Det kan ju bero på att du fotar bläckfisk i brunsås?!Matbilder blir helt odugliga utan efterbehandling! Och jag har aldrig fattat varför. Jag ser inte orsaken till varför mat ska vara så mycket svårare än allt annat att faktiskt dokumentera (alltså visa hur den verkligen ser ut)
Eller för att jag aldrig får fram kameran förrän det är för sent.Det kan ju bero på att du fotar bläckfisk i brunsås?!
(eller att någon av dina tentakler är och ändrar på kamerainställningarna, du kanske inte har så bra koll på dina tentakler liksom? )
Alltså dina matbilder?!!!
Du får sätta en varningstext för matporr, jag får tvångstankar om mat när jag ser dem. När jag själv fotar mina skapelser från köket så är det jämt bara något vagt identifierbart krafs på en tallrik - även när det är gott! - aldrig så där krispigt och glansigt och.... djävla... förföriskt.
Du är min paneer-idol en annan har forfarande ett fryst paneerblock att jämföra med det senaste färskköpta. Kanske testar jag egen snart om du är nöjd med ditt kokHa! Här har ni en som gör paneer för kung och fosterland! Mycket mjölk och liiiiite ost blir det. Men men.
Du är min paneer-idol en annan har forfarande ett fryst paneerblock att jämföra med det senaste färskköpta. Kanske testar jag egen snart om du är nöjd med ditt kok
Konferangsen går bra, har faktiskt inte blivit sååå mycket fika dock! Hotellfrukosten väldigt god (yoghurtbuffén viktas kanske orimligt högt i mitt betyg, dock fanns inget sött alls, alltså typ pannkakor, våfflor, croissanter, nutella eller fikabröd ). Lunchbuffén mycket trevlig och eftermiddagsfikat gott. Trerätters väntar ikväll. Ser fram emot morgondagen! Just ja, utbildningen är amazing, kommer ha massa nytta av detta i mitt jobb
Eller för att jag aldrig får fram kameran förrän det är för sent.
Har bakat tårta idag. Nötkakebotten med avokadochokladkräm som fyllning. Utsidan återstår att göra imorgon när min kompis ska firas. Har penslat choklad på undersidan av löv och hoppas att det fungerar som tänkt och blir snitsiga små chokladlöv.
Vitkålsstuvning med kokt potatis till middag.
What the flower said!
Bra blomma taggar sig själv!Tagga mig för fan