Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snabbt gick det INTE. Men hyfsat bra.Hoppas att allt avlöper så bra och så snabbt som möjligt
Jag har ett expriment i ugnen som kan bli fjasko
Jag fick sug på filodeg och köpte ett paket. Nu har jag fräst ihop nått kokkilimokk på köttfärs och grönskaksslattar ur kylskåpet. Lök, paprika och tomat från gårdagens Tacos samt zuccini och spetskål. Hade en massa cremé fraiche så jag gjorde en äggstanning på den. Rörde ihop allt i gegga och hällde i pajskal av filodeg.
Har jag otur förblir det en sörja, fast varm.
Friskt vågat, hälften vunnet
Alternativt: Ingen kommer ihåg en fegis
Tur partnern iaf hämtar pizza åt dig! Hoppas att du mår bättre efter ost!Partner gick just efter restaurangpizza till mig, Quattro formaggio, och de brukar ha GOD ost på det stället. Jag mår inte riktigt bra, ärligt talat. Har legat på soffan i princip hela dagen.
Vill också ha så matmässigt bra svärföräldrar! Låter verkligen helt fantastiskt!Är hos ena halvan av svärföräldrar. Igår bjöd de på kryddiga lammfärsbiffar från lokal bondgård, långkokt tomatsås från egenodlade tomater och vitlök, ugnsrostad potatis och rödvin. Jag gillar dem! Idag har vi besökt deras odlingskoloni och ätit räkmackor på anrikt café i stan.
Är hos ena halvan av svärföräldrar. Igår bjöd de på kryddiga lammfärsbiffar från lokal bondgård, långkokt tomatsås från egenodlade tomater och vitlök, ugnsrostad potatis och rödvin. Jag gillar dem! Idag har vi besökt deras odlingskoloni och ätit räkmackor på anrikt café i stan.
Nu saffransgifflar med pistaschmarsipan till dessert. Extremt sugen på kolhydratmat.Tur partnern iaf hämtar pizza åt dig! Hoppas att du mår bättre efter ost!