Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har satsat på varianter av cikoria och varianter av sockerärtor för årets odlingar. Plus gråärtor. Vi kommer att bli SUPERHIPSTERS! Men innan dess har vi ju de späda ogräsen att se fram mot! Förutom paj, chips med mera på nässlor och kirskål, så är det kanske dags för ogräsmjöd?Jag vet @Petruska ! Då, när vi åt hipstermat. Nu har jag dock fått fröleverans, så vi kan se fram mot konstiga armeniska gurkor till sommaren.
Idag kom även kylen och frysen, så snart kan vi förvara mer än ett frimärke hemma.
Firar med julmust och marsipanägg till frukost. Mår lite konstigt.
Hoppas att ni tagit vara på rönnbär och slånbär också! Slånbärslikör är en ... delikatess här.Jag har satsat på varianter av cikoria och varianter av sockerärtor för årets odlingar. Plus gråärtor. Vi kommer att bli SUPERHIPSTERS! Men innan dess har vi ju de späda ogräsen att se fram mot! Förutom paj, chips med mera på nässlor och kirskål, så är det kanske dags för ogräsmjöd?
Jag har aldrig fått slånbärslikören god, tyvärr. Rönnbär skördar jag främst åt min åldersstigne FADER, men det blev inga förra året.Hoppas att ni tagit vara på rönnbär och slånbär också! Slånbärslikör är en ... delikatess här.
Jag har heller aldrig druckit god sådan, har slutat försöka... Samma med havtorn och aronia. Superfoods är inget för mig.Jag har aldrig fått slånbärslikören god, tyvärr. Rönnbär skördar jag främst åt min åldersstigne FADER, men det blev inga förra året.
Det blir rödbetsburgare på briochebröd med coleslaw och rostad potatis. Velar mellan rödvin eller en ale från Visby brygger till.