Haha jag äter inte sill och ytterst lite skinka så lingonsylt och brunsås känns helt timligtJag tänkte undra vad det är för galningar som har brunsås på sillen och skinkan?!
Sen kom jag på att vissa har köttbullar på julbordet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag äter inte sill och ytterst lite skinka så lingonsylt och brunsås känns helt timligtJag tänkte undra vad det är för galningar som har brunsås på sillen och skinkan?!
Sen kom jag på att vissa har köttbullar på julbordet.
Vilken bra receptidé! Det ska jag ta tag i vid tillfälle. Fint tips, tack!
Åh! Min förbannade unge kräver brunsås på julbordet!
Men jag har fan varken båtluffat eller husvagnssemestrat i Brunsåsland!Mina kräver tzatziki ...
Straffet för att man båtluffade med dem i Grekland för många gånger när de var små ...
Men jag har fan varken båtluffat eller husvagnssemestrat i Brunsåsland!
Jag tror det. När den eländiga ungen var liten var hens fråga inte Vad får vi till middag? Den var Vad blir det för sås?Det är straffet för dina synder... typ
Står och gör en hallonpaj till imorgon, pallade inte citronmarängpaj. Ätit miserabelt, laddar för att BARNET ska somna så jag kan äta godis.
Jag tror det. När den eländiga ungen var liten var hens fråga inte Vad får vi till middag? Den var Vad blir det för sås?