Den ska jag väl kunna veganisera! Frågan är vad jag ska ha till. Annars kanske jag gör dill"kött" på typ jackfruit. Ska googla dillrecept.Dillsås. Det är gott. Men du är väl en Såndäringa VEGAN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ska jag väl kunna veganisera! Frågan är vad jag ska ha till. Annars kanske jag gör dill"kött" på typ jackfruit. Ska googla dillrecept.Dillsås. Det är gott. Men du är väl en Såndäringa VEGAN.
Såklart! Våga Vägra Svenska Bönder Deras Inkomst! Bränn flaggan! Kuken!En sån som lever på importerad soja istället för att stödja det SVENSKA jordbruket!
Skända flaggan. Förlåt.Såklart! Våga Vägra Svenska Bönder Deras Inkomst! Bränn flaggan! Kuken!
Leve det skånska jordbruket! Se bara på Vellinge, en sådan MÖNSTERKOMMUN! Och Sjöbo!Skända flaggan. Förlåt.
Haha, fy fan. Sveriges röv..Leve det skånska jordbruket! Se bara på Vellinge, en sådan MÖNSTERKOMMUN! Och Sjöbo!
Glöm inte Staffanstorp! Staffanstorp!Leve det skånska jordbruket! Se bara på Vellinge, en sådan MÖNSTERKOMMUN! Och Sjöbo!
Nu är du så där stadsboaktig igen och FÖRAKTAR landsbygdens folk.Haha, fy fan. Sveriges röv..
Jag ligger faktiskt på min divan och sippar champagne i detta nu!Nu är du så där stadsboaktig igen och FÖRAKTAR landsbygdens folk.
Kommer just ihåg att jag har ätit dillsorbet!Jag googlade lite dillrecept bara för det @fraggelzebra och några förslag som verkade festliga
* sotade lökar med örtsmör
* bakade gulbetor med belugalinser och dill
* paprika- och kikärtsburgare med dillslungad gurksallad
* halloumi och kikärtor i dillsås
* rotsellericarpaccio med tångkaviar
* wrap med vegetarisk skagenröra
* paj med spenat och dill
* karamelliserad sparrispotatis med kokta päron
* ångade morötter med kålmjölk
* sojabönsspread
* kantarellpasta med dill
* veganska fiskpinnar
* vegansk gravad lax av morot
* vegansk gubbröra
* bondbönsrisotto med dill
* grekiskt spenatris
* chilikryddad gurksoppa
* gurka med granité och dillglass
* polenta med svampfräs och dillsmör
Jag röstar för glassen!
Magsjuk. Eventuellt matförgiftad. Tyck synd om mig snälla. Ingen mat av uppenbara skäl. Min Gud, min Gud, varför straffar du mig så?
Kommer just ihåg att jag har ätit dillsorbet!
Magsjuk. Eventuellt matförgiftad. Tyck synd om mig snälla. Ingen mat av uppenbara skäl. Min Gud, min Gud, varför straffar du mig så?
Lider med dig.
Blev magförgiftad över att ha ätit något av det godaste, jag någonsin ätit.
Traumatiskt var det.
Men stackare! Usch. Har just återhämtat mig efter förra veckans 48-timmars migrän attack, värsta bantningskuren på ett halvår, drygt. Hoppas att du repar dig snabbt.
Sen verkar det här bli en rätt märklig jul. Jag har redan firat den, så i min hjärna är julen redan över. Vilket får julstressen och den hysteriska reklamen omkring mig att framstå som än mer befängd.
Alla julfirare var här redan i helgen (lång, 5-dagarshelg). Så nu är jag utmattat men nöjd. Har redan varit GOD mor, så nu kan jag ägna mig åt att förlusta mig själv efter bästa förmåga. Jag undrar om jag verkligen ska göra det genom att äta julmat eller om jag ska äta något helt annat, som jag verkligen tycker är gott. Löjrom t.ex.
Tack hörni, det hjälper faktiskt lite att få sympatier och YNKDin stackare Jag har varit matförgiftad ett par gånger... något av det vidrigaste jag varit med om, jag var helt klart färdig för nödslakt...
Lider med dig.
Blev magförgiftad över att ha ätit något av det godaste, jag någonsin ätit.
Traumatiskt var det.
Leve det skånska jordbruket! Se bara på Vellinge, en sådan MÖNSTERKOMMUN! Och Sjöbo!
Har jag fattat rätt om flytten bygger på att du i berusat tillstånd fick en impuls att flytta för ca ett kvartal sen?Den Skånska MYLLAN!!
Värsta coola.
Och smått episk flytt