Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
#flunsasuger
Du har min sympati, jag har själv drabbats av lungsot eller något i den vägen... feber på nätterna, klen som en kattunge på dagarna, dock sans feber. Imorgon måste jag sätta ut borrhål. Det sker genom att pulsa i snön någon varelse valt att slänga ut här. Den är vacker men ack så opraktisk just nu. Tur jag fick chilistark wok idag också (fick och fick... jag lagade den). Chilin borde jaga bort både baciller och virus.
Bra tips! Dill-tabbouleh då?Tabbouleh @fraggelzebra Typ bästa sättet att äta persilja på tycker jag
Eh nej!Bra tips! Dill-tabbouleh då?
Basmatiris med bondbönor och jättemycket dill! Det är jättegott!Bra tips! Dill-tabbouleh då?
Åter till rötterna, tryggt MODERLIG och LANTLIG mat. Litet poängavdrag för lammfärs i Skåne dock. Tyvärr, men sådana är REGLERNA.Trillat små köttbullar på lammfärs, åts med potatisgratäng, stekt brysselkål, tranbär och en sås på skyn, trattisar och rödvin. Himla MODERLIG mat.
Jag är än så länge himla nöjd med miljöombytet, det känns lovande.
Nu har vi äntligen säng också, så jag ska sova som en liten gris.
Åter till rötterna, tryggt MODERLIG och LANTLIG mat. Litet poängavdrag för lammfärs i Skåne dock. Tyvärr, men sådana är REGLERNA.
Blandfärs är okej!Måste det vara gris?
Och så undrar jag över tranbären, @Hyacinth . Jag tror att ÄPPELMOS är mer på sin plats.
Bra tips! Dill-tabbouleh då?
Jag har ätit en episkt usel stekt strömming i Simrishamn en gång. De sextiarton tillbehören kunde inte dölja strömmingens uselhet.Satan. Men jag är ju inte acklimatiserad än.
Vänta bara, till våren är vi omgivna av raps säger den där nissen som var här idag och rensade avlopp.
RABBOR och PANTOFFLER! Typ sånt.
Vi åt för övrigt den sämsta thaimat jag ätit på lokal till lunch i Simrishamn. Episkt. Rekommenderas ENTE.
En sån som lever på importerad soja istället för att stödja det SVENSKA jordbruket!Dillsås. Det är gott. Men du är väl en Såndäringa VEGAN.
Lider med dig.Magsjuk. Eventuellt matförgiftad. Tyck synd om mig snälla. Ingen mat av uppenbara skäl. Min Gud, min Gud, varför straffar du mig så?