Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara nyfiken sådär, ni som fått grav symptom i vecka 1-2, vad har ni fått för symptom då?
Ja precis därför kan man inte veta nåt innan man testat.Spännande att läsa om alla symptom/tecken! Vad underligt egentligen att det nästan finns lika många symptom som människor!
Bara nyfiken sådär, ni som fått grav symptom i vecka 1-2, vad har ni fått för symptom då?
Jag är säkert bara inbillningssjuk o funderar på tok för mkt, men min mage är jättesvullen och gasig, helt uppblåst... Dock finns det ju hundra andra orsaker till det förstås! Men idag kom det flytningar jag inte kände igen och hade äl typ sön/mån! Så va intr äl-flytningarJag blev åksjuk veckan efter äl, även när jag själv körde srn började jag kräkas 3dagar före BIM.
Haha ja veeet, bara googlar o analyserar på tok för mktÄgget har inte fäst efter två dagar! Andas och vänta till bim.
Hur tidigt blev du gasig? Eftet några dagar eller nån vecka?Jag blev gasig i magen. Jätteromantiskt . Men jag hade läst att det kunde kännas så och därför köpte jag ett gravtest. Annars hade det dröjt längre innan jag hade upptäckt något. Har jättedålig koll på när jag har ägglossning och mens och så. Hade nog kunnat gå en månad eller två utan att märka något
Jag började gå upp i vikt runt vecka 15.Hur tidigt har ni gått upp i vikt?