Sv: Tidelag - lagligt i sverige :@
Jag vill fortfarande inte ha en extra lag.
Det intressanta är att, jag har inte fått nya frågor. Jag har fått frågor som jag redan har svarat 2-3 gånger på. Jag har även bett er som frågat samma frågor åttioelva gånger att läsa igenom mina tidigare svar. Och isåfall specificera vad i dom svaren det är ni inte förstår. Jag förstår inte varför jag ska behöva skriva samma sak tio gånger när jag vet att samtliga i tråden är läskunniga.något som börjar bli tjatigt är att du hela tiden refererar till gamla svar istället för att svara på de nya frågorna. slut på argument?
De som skiljer oss åt är att du tycker att det är okej för en man att penetrera en ko, för hon är likgiltig för behandlingen iom att hon ändå kommer att få åka 8 timmar transport senare i livet, ungefär.skärpning av befintlig lag? javisst, det skrev jag redan i det första inlägget. men ett tillägg där man förbjuder en specifik behandling, i det här fallet penetrering av ALLA djur, varesig de upplever obehag eller ej, det är det som skiljer oss åt.
Jag vill fortfarande inte ha en extra lag.
Vad i mina tidigare svar är det som är bristfälligt?jag med flera har fortfarande inte fått något rakt svar på frågan varför.
Du vill inte förstå. Jag vill inte ha en extralag. Jag vill att det ska vara en självklarhet i lagen vi har idag. Det är det INTE. Nu tänker jag inte säga det igen, för jag förutsätter att du kan läsa.du pratar om att djuren lider och att det inte är okej. nej det är det inte säger lagen, och förbjuder det. det är inte heller okej att sälja narkotika, och därför är det olagligt. men lika lite som en extralag som säger att det är förbjudet att sälja just amfetamin kommer leda till fler fällande domar, lika lite kommer en lag som förbjuder penetration av hundar leda till fler fällande domar. det är inte där man ska göra förändringarna.