Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej då börjar jag få lite koll häxan, värt att ha kvar i minnet längre fram om det verkar bli konstigt resultat på röstningarna.
Men som @cirkus skrev, rätt ringrostigt är det!
Nej det tänkte jag också på, att det kan bli svårt att läsa ut så mycket från röstningar efteråt eftersom både en bybo kan räknas bort eller så kan borgmästaren röstat dubbelt eller avgjort när det blev lika eller så kan dt blivit lottningDet är ju inte bara häxans tricks som kan påverka röstningen.
jag tänker nog att det är lika viktigt att få koll på rollerna oavsett sida, iallafall brukar jag själv känna så. Alltså menar jag att det inte behöver vara så att Snurris är ond bara för att hon känner att hon har koll på en roll även om rollen råkar vara ond. Det är ju bra att nån har koll menar jag, så däravFör helvete så svårt det är så då drar jag väl iväg med nånting som ska föreställa en teori
Snurrfian skriver i inlägget jag citerade förut att hon börjar få koll på häxan - de som VERKLIGEN borde vara intresserade av att ha koll på häxan och också tala om för häxan att de har koll är en ulv. Så
cirkus röstar på Snurrfian
Nu vet jag att alla är ringrostiga men häxan är en roll som varit med förut så det förvånar mig att det är så mycket frågor om henne.För helvete så svårt det är så då drar jag väl iväg med nånting som ska föreställa en teori
Snurrfian skriver i inlägget jag citerade förut att hon börjar få koll på häxan - de som VERKLIGEN borde vara intresserade av att ha koll på häxan och också tala om för häxan att de har koll är en ulv. Så
cirkus röstar på Snurrfian
Hmm, sen noterar jag också att trollpackan måste bestämma redan till natt dl att en bybo inte ska få rösta nästa dag. Det gör ju att hon inte kan vänta och se vartåt det är på väg med lynchen så det blir mycket mer osäkert om förtrollningen faktiskt är till nytta för onda eller goda i slutänden. Den skulle ju tex kunna leda till att en ond lynchas istället för en god.
Nå, nu försvinner jag ett tag igen, återkommer runt 20-tiden
Sorry, min läsförmåga är inte den bästa idag så måste missat den biten. Såg mest diskussionen om att det inte gynnade onda så mycket och tänkte att det måste ju inte vara såUmm, jag skrev väl att det kunde vara bra för onda eller för goda? Men svårt för trollpackan att veta vilket, eftersom hon måste säga till redan på morgonen (natt dl) och dessutom inte vet vems röst som inte kommer räknas så det blir ju mer en chansning liksom.
jag tänker nog att det är lika viktigt att få koll på rollerna oavsett sida, iallafall brukar jag själv känna så. Alltså menar jag att det inte behöver vara så att Snurris är ond bara för att hon känner att hon har koll på en roll även om rollen råkar vara ond. Det är ju bra att nån har koll menar jag, så därav
bollen__ röstar på cirkus
Fast det är ju många fler än jag som skrivit om trollpackan, varför är just jag mest misstänkt av dom tycker du?Alltså, det här är skitsvårt!
Mirtai röstar på Idahoe
För att hon i det här inlägget skulle kunna vara häxan som vill visa sig för ulvarna och förklara hur hon tänker
Nä, det var väl tydligt att jag inte fattade det Men ja, det är ju förstås logiskt. Hm.Du har ju inte fattat hur jag tänkte!
Ulvarna behöver veta vem som är trollpackan så de inte käkar henne och det är ju aldrig fel att signalera att de vet det.