Tyvärr har jag inte läst hans böckerJo, är även där den här historien utspelar sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har jag inte läst hans böckerJo, är även där den här historien utspelar sig
Det gör ingetTyvärr har jag inte läst hans böcker
Tyvärr har jag inte läst hans böcker
Förutsatt att du genast rättar till detta stora misstag, förståsDet gör inget
Det var längesen jag läste dem och de ligger på min läslista som bara blir längre och längre men Colour of Magic var min första så det får nog bli den som är favoriten.Första DL är Torsdag 21.30
Obligatorisk fråga att svara på innan DL1: Vilken bok av Terry Pratchett är din favorit och varför?
japp det var @monstermum som hade en sådan lek för ett par år sedan - jag var också med i denHittat och tillhör den obildade skara som inte läst nåt Pratchett men jag tror också jag lekt nån Discworldlek?
japp det var @monstermum som hade en sådan lek för ett par år sedan - jag var också med i den
skulle välja OT färg men råkade trycka på vitt istället för grått därav ”försvann texten” och hann inte ändra sen o* @Monstermom
Det verkar vara fler som inte läst böckerna än de som har. Men att inte ens ha hört talas om författaren känns lite märkligt @fio
Varför? Det hade inte jag heller innan första discworld-leken. Det är ju inte en av världens mest sålda författare direkt.* @Monstermom
Det verkar vara fler som inte läst böckerna än de som har. Men att inte ens ha hört talas om författaren känns lite märkligt @fio
ändå en ganska känd författare även om man inte är så frälst i genrenVarför? Det hade inte jag heller innan första discworld-leken. Det är ju inte en av världens mest sålda författare direkt.
Uppenbarligen inte, eftersom de flesta som känner till författaren verkar vara såna som läst böckerna.ändå en ganska känd författare även om man inte är så frälst i genren
Feernas drottning (Trollpacka) - Drottningen är ingen snäll person. Hon invaderar andra världar för att ta vad som intresserar henne från dom och samlar det i sin värld. Ni ville hon ha Tiffanys bror. Kan kasta ut förtrollningar en av varje per spel
1. En bybo kan inte rösta vid nästa lynchning
2. Siaren får endast veta ond eller god vid en natt.
Trollpackan ingår inte i lyan
Mer funderingar, vet häxan vilka som är bybor? Det logiska svaret är nej och häxan får chansa men jag ville ändå fråga.Jag känner mig väldigt ringrostig och har lite funderingar runt det här, vet bybon att denne inte kan rösta eller räknas hens röst bort bara?
Bra iakttagelse, det blir ju också rätt uppenbart om någon inte röstar?Jag känner mig väldigt ringrostig och har lite funderingar runt det här, vet bybon att denne inte kan rösta eller räknas hens röst bort bara?
Jag känner mig väldigt ringrostig och har lite funderingar runt det här, vet bybon att denne inte kan rösta eller räknas hens röst bort bara?
Då vill jag även lägga till; om det är så att rösten bara räknas bort, får bybon veta om att dennes röst inte kommer räknas, innan rösten läggs? @MadalitsoBra iakttagelse, det blir ju också rätt uppenbart om någon inte röstar?