Snurrfian
Moderator
Jag inser det, men Fio stackaren var den första jag kom på.Med den motiveringen kan du rösta på flera. Inklusive mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag inser det, men Fio stackaren var den första jag kom på.Med den motiveringen kan du rösta på flera. Inklusive mig
"Jag vet vem som är häxan". Den enda som den tolkningen hade passat på är QitisNä min tolking var mer "jag har koll på häxan" betydde "jag vet vem som är häxan".
Som sagt det gynnar alltid onda att ha koll på vem som är utanför lyan.
Ah, rösten var med men inte där nere och jag missade att ta bort rösten på Snurris. Puh!Du glömde lite klädsamt rösten på dig själv?
Du har kvar Cirkus röst på mig tror jag, men jag är alldeles för trött för att vara säkerMen vafan, då stämmer inte antalen!!
Läser du inte leken?Har någon en korrekt röstlista?
Fixat!Du har kvar Cirkus röst på mig tror jag, men jag är alldeles för trött för att vara säker
Snyggt jobbat! Fast erkänn att du gillade den första listan bättreLäser du inte leken?
Röstlista:
19.34 fio röstar på Killaloe
19.52 Karamelldrottningen röstar på bollen__
20.42 Hedinn röstar på qitis
21.04 cirkus röstar på Snurrfian
21.14 LenaH röstar på Artline
21.16 bollen__ röstar på cirkus
21.16 Idahoe röstar på karamelldrottningen
21.17 Artline röstar på Cirkus
21.17 Mirtai röstar på Idahoe
21.22 cirkus ändrar röst till Artline
21.23 bollen__ ändrar röst till karamelldrottningen
21.24 qitis röstar på Idahoe
21.26 Killaloe röstar på LenaH
21.29 Snurrfian röstar på Fio
Killaloe 1
bollen__ 1
qitis 1
Artline 2
cirkus 1
karamelldrottningen 2
Idahoe 2
fio 1
LenaH 1
Men vafan! Inte optimalt när man är ringrostig....Drömvärlden är en väldigt märklig plats, där starka krafter håller till. Så starka att inte ens den äldsta av häxor helt kan känna vad som händer där. Och ibland stängs vägarna mellan världarna helt.
Ni lynchade karamelldrottningen som var Granny Weatherwax (siare)
Haha, rösten var ju med redan från början iaf!Snyggt jobbat! Fast erkänn att du gillade den första listan bättre
Men nä!Drömvärlden är en väldigt märklig plats, där starka krafter håller till. Så starka att inte ens den äldsta av häxor helt kan känna vad som händer där. Och ibland stängs vägarna mellan världarna helt.
aj då inte braDrömvärlden är en väldigt märklig plats, där starka krafter håller till. Så starka att inte ens den äldsta av häxor helt kan känna vad som händer där. Och ibland stängs vägarna mellan världarna helt.
Drömvärlden är en väldigt märklig plats, där starka krafter håller till. Så starka att inte ens den äldsta av häxor helt kan känna vad som händer där. Och ibland stängs vägarna mellan världarna helt.
Där har vi problemetGlömde hon lägga ut ”I ATEN’T DED”-lappen?