redan besvarat, den onda fen är utanför lyan
Utanför lyan ja. Men dom kan ju ändå känna till varandra, åt en eller andra hållet. Eller båda håll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
redan besvarat, den onda fen är utanför lyan
Det gjorde inte jag heller (trots den misstänkt placerade smileyn... )Haha, och jag såg inte det vita...
Ok see your pointUtanför lyan ja. Men dom kan ju ändå känna till varandra, åt en eller andra hållet. Eller båda håll.
Utanför lyan ja. Men dom kan ju ändå känna till varandra, åt en eller andra hållet. Eller båda håll.
Bra då fattade jag det rätt från börjanNix De känner inte till varandra.
Tja eller så just för att de goda har väldigt starka roller så kan jag tänka mig 5 ulvar och en ond utanför lyan? Bättre räkna lite högt än lågt oavsett sas. det finns tex ingen ond spion och ingen möjlighet för lyan att stoppa en lynch (om jag fattat allt rätt?)Börjar med matten
Om jag antar att vi har 1/3 onda så blir det på 15 deltagare 5 st.
4 ulvar/karriärister och 1 ond fe/spelledare.
Nu dumpar jag er för ikväll. Nya säsongen av Game of Thrones drar igång nu.
Det är ju möjligt. Jag tyckte ändå det kändes som om flera av de goda rollerna var i alla fall lite "försvagade", men det är ju alltid bättre att räkna för högt än för lågt...Tja eller så just för att de goda har väldigt starka roller så kan jag tänka mig 5 ulvar och en ond utanför lyan? Bättre räkna lite högt än lågt oavsett sas. det finns tex ingen ond spion och ingen möjlighet för lyan att stoppa en lynch (om jag fattat allt rätt?)
OT GOT finns att streama på lite olika sätt på nätet sedan igår, med svensk text..Å, det blev jag sugen på att se! (antar att det inte går i någon "vanlig" tv-kanal)
Vi får ha det som tema någon gång (eller har det redan varit kanske??)
Tack, ska kolla. (Det där med svensk text är inte så viktigt för min del)OT GOT finns att streama på lite olika sätt på nätet sedan igår, med svensk text..
Å, det blev jag sugen på att se! (antar att det inte går i någon "vanlig" tv-kanal)
Vi får ha det som tema någon gång (eller har det redan varit kanske??)
Tja eller så just för att de goda har väldigt starka roller så kan jag tänka mig 5 ulvar och en ond utanför lyan? Bättre räkna lite högt än lågt oavsett sas. det finns tex ingen ond spion och ingen möjlighet för lyan att stoppa en lynch (om jag fattat allt rätt?)