Testagramtråden!

Alltså what? Håller med det ni andra sagt. Testat popcorn-chokladen, tycker den var nja .

Jag kommer säga upp abonnemanget. Det var en kul grej med lådan, men inte värt att slänga 99 kr på. Kanske hade tänkt annorlunda om januariboxen varit bättre men nu känns det bara girigt, det är en helt orimlig prishöjning på 67%!

Det var verkligen ingen liten prishöjning, jag har mailat dom angående hur dom tänker om innehållet och funderar på att dra mig ur jag med.

Jag provar en låda till. Men är enig med nästan alla i tråden att lådan den här gången var riktigt trist. Men jag ger dem en chans att bättra sig. Men då måste de bättra sig rejält. En hundring är definitivt i överkant. Hoppas dock att den blir bättre.

Efter mycket funderande kom jag fram till att 99:- kändes alldeles för dyrt, så nu har jag avslutat min prenumeration.

99?! Vad är det för.. Skit rent ut sagt?!

Passar sig säkert att starta upp med 59kr, skicka ut någon bra box så många vill prenumerera, för att sedan både minska grejerna och höja priset. Nu lockas det med att boxen ska vara värd 150-200 kr? Jo tjena, räcker väl med att dom överdriver siffrorna i stil med tandkräm man köper på sista macken på tio mil mitt i natten. Skulle inte boxarna för 59kr också vara värda någon liknande summa?

Jag muttrar över att jag ska ge det en chans till ändå. Hade jag varit vettig så hade jag fan sagt upp det nu på en gång. Det ska mycket till för att det ska vara värt 99kr, det kan man köpa rejält många dysfuntionella ljus eller diskborstar eller äckliga choklader med bäst man vill.

/ Något. Irriterad... Något.

Nu är marsboxen på g. Enligt mailet från testagram, så står det
"Det är en härlig blandning av spännande produkter med ett samlat värde på över 180 kr. " Vi får allt hoppas den är värd så pass mycket med tanke på det nya priset...

+femtielva på ovanstånde kommentarer. Är det inte vettiga grejor i den här (som det faktiskt var i de tre första boxarna) kommer jag att säga upp mig.

Jag är heller inte imponerad över företagare som räknar så illa som dessa har gjort, det hela känns väldigt amatörmässigt ("oh, vi måste höja lite..." "ojdå, det räckte inte, vi höjer mer"). Detta precis efter en nästan skräpbox som den senaste faktiskt var, i jämförelse.

Idén är toppen men genomförandet suger. Att folk försvarar dem på FB övergår mitt förstånd.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar