Testagramtråden!

Kanske ska skriva något om innehållet också, lät bli det tidigare.

Kexen var goda, rätt torra och dessutom kan jag inte äta vete i den mängden. Sambon har pillat i sig några.

Finncrisp äter jag ofta ändå och det "nya formatet" brukar jag köpa i finland. Gillar dom precis som dom är men med smör och lite salt på är dom ännu godare. (Föreläsningsknapring).

Popcornchokladen smakar knappt ens popcorn och lindts choklad är äckligt söt. Älskar milkas popcornchoklad med stora popcorn i däremot :d

Loka är jag inte så förtjust i, gillar inte bubblorna.

Bärgeggan står i kylen och väntar på en annan dag :)

Remi kakorna var ganska okej, inget speciellt, men jag hatar förpackningar i förpackningar. Dessutom onödigt stor förpackning. Vart är miljötänket?
Kommer aldrig köpa.

Popcornchokladen var supergod. Nom nom :d

Finn crisp är alltid gott.

Loka, tja, dricker helt vanligt vatten men köper ibland om jag är riktigt törstig och har långt hem. Loka blåbär var väl helt okej ändå.

Bär på burk kändes bara onödigt, man kan väl lika gärna köpa frysta bär bara utan äppelmos i kan ju jag tycka.

Jag tyckte denna box var förvånansvärt snålt tilltagen. Novemberboxen kändes som dubbelt så mycket grejer och en hel del "dyra" produkter.
I denna kändes det inte alls lika exklusivt.
Har inte provat något än från januariboxen.

Om nästa box inte blir bättre avslutar jag prenumerationen.

Är det inte bättre att klaga hos Testagram än här? Iaf skriva till dom och fråga, dom kanske har nått bra svar.
Jag tycker iaf att det är jätteroligt och är nöjd.

Just precis nu fick jag ett mail från dem att de kommer att höja priset till 99:-/box, pga alla möjliga ökade kostnader...
De garanterar att varorna i boxen kommer att vara värda 150-200:-, men ska de räkna på samma priser som de gjort i denna boxen så känns det ju sådär... Det blir lite annorlunda nu, tycker jag. 59:- är en struntsumma för mig, 99:- är kanske inte heller så mkt, men det känns ändå som om det är en stor skillnad om man inte gillar/kan äta flera av produkterna (denna gången var det ju bara mat).

Just precis nu fick jag ett mail från dem att de kommer att höja priset till 99:-/box, pga alla möjliga ökade kostnader...
De garanterar att varorna i boxen kommer att vara värda 150-200:-, men ska de räkna på samma priser som de gjort i denna boxen så känns det ju sådär... Det blir lite annorlunda nu, tycker jag. 59:- är en struntsumma för mig, 99:- är kanske inte heller så mkt, men det känns ändå som om det är en stor skillnad om man inte gillar/kan äta flera av produkterna (denna gången var det ju bara mat).

Fick också det. Tycker också 99 känns lite i överkant. 79 kr hade jag kunnat leva med... jag provar nog nästa låda (även om jag fortfarande inte fått ersättningen för den senaste som pajade) men får se sen...

99 kr är ju vansinne! Där tappade de mig rakt av, jag har varken råd eller lust att betala såna summor för grejer som till stor del är sånt jag inte vill ha ändå. 79 kr hade varit värt en chans i hopp om bättre innehåll framöver men 99 kr, aldrig.

99 spänn är det nog inte värt... innehållet i den här lådan kom väl inte ens upp i en hundring...? men jag ska testa nästa box också och se om de bättrar sig. Annars går jag ur.

Fick också precis det mailet. Jag har mailat dem (jag har inte FB) och sagt att är nästa box lika dålig som den senaste finns det inte en suck att jag fortsätter. Det är mycket möjligt att jag hoppar av ändå, 79:- var vid den övre smärtgränsen, 99:- är betydligt över.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar