Testagramtråden!

Jag fick mitt kolliid nu när jag efterfrågade mitt paket (det befinner sig för tillfället i Rosersberg, jag bor i Södertälje?! att det sorterats från Tomteboda till Rosersberg är märkligt. Ännu märkligare att testagram sa att den var i Årsta, där har den aldrig varit enligt postens sida. ;)) och där står det att paketet väger 0,5 kg bara...? Men det kanske är felmärkt. :)
konstigt både med vikten och vd posten håller på med med ditt paket :p

Jag klarar inte av någon form av flaskvatten utom helt naturellt så den här var helt bortkastad för mig. Smakar treo... Chokladen däremot... nom nom! O kakorna... nom nom!!

Jag gillar kakorna men de var lite små för min smak och lite väl lika typ Twix-godiset, gott, men inget jag skulle köpa tror jag. Om det inte var jättebilligt! :p

Jag måste ju också ha en åsikt om innehållet men gör en spoiler ifall någon nu inte hämtat sin låda.

Alltså chokladen kan vara bland det äckligaste jag ätit i chokladväg, blockchoklad inräknat. Jag är normalt inte så knusslig utan kan äta det mesta som det står choklad på, men efter tre bitar av den här fick jag sluta för den smakade så illa :( Så jag undrar verkligen hur någon kom på tanken att göra såhär mot choklad?!:down::crazy:

Jag måste ju också ha en åsikt om innehållet men gör en spoiler ifall någon nu inte hämtat sin låda.

Alltså chokladen kan vara bland det äckligaste jag ätit i chokladväg, blockchoklad inräknat. Jag är normalt inte så knusslig utan kan äta det mesta som det står choklad på, men efter tre bitar av den här fick jag sluta för den smakade så illa :( Så jag undrar verkligen hur någon kom på tanken att göra såhär mot choklad?!:down::crazy:

ÅHHH måste testa.

Jag älskade den men jag måste erkänna att det lät äckligt innan jag provade.

Hmm, jag gav upp efter en halv bit :cautious: Choklad och salt kan bli bra men det där var bara konstigt och inte gott. Kakorna var dock goda :D

Stora röda paketet; helt ok, smakat som vanligt :)
Mjölkchoklad och söta kakor, inte min grej :cool:
Loka, njae, första klunkarna smakade kemiskt men man vande sig :crazy:
Bären, bra, dottern gjorde jättegod smoothie åt oss :up:

Jag älskade den! :d Du kan skicka över det som blev kvar av din :angel::up:

Nu hoppas jag många fått sitt, orkar inte prata kodord ;)
"brödet" inte provat, men såg inte så gott ut heller.
Lokan, nja, det finns godare smaker.
Bären, har köpt förut och kommer säkert köpa fler gånger.
Chokladen mums! Lätt att jag kan köpa den! :love:
Kakorna, goda men är inget jag kommer köpa om det inte är billigt, då jag överlag inte köper kakor speciellt ofta.

Nyfiken och uttråkad tittade jag in på testagramsidan och månadens testagram. Vilken bluff! Angivna c:a-priser är samtliga bra mycket högre än vad jag någonsin hittar i butik. Arton kronor för en 50 cl mineralvatten? 17,90 för edit: det där brödet? What? Elva-tretton kronor brukar jag betala...

Senast ändrad:
Nyfiken och uttråkad tittade jag in på testagramsidan och månadens testagram. Vilken bluff! Angivna c:a-priser är samtliga bra mycket högre än vad jag någonsin hittar i butik. Arton kronor för en 50 cl mineralvatten? 17,90 för edit: det där brödet? What? Elva-tretton kronor brukar jag betala...
Och då var det inte ens 50 cl utan 33!

Finn Crisp är ju jättegott!

Loka inte testat eftersom jag inte dricker kolsyra (än).

Remi okej men inget jag kommer köpa.

Chokladen ätbar ;)

Bären väntar på testtillfälle.

Jag gillade chokladen också! Men så är jag en sucker för popcorn i konstiga kombinationer (äta popcorn, mjukglass och dricka öl till det en sommardag :love::o ).
Kakorna kommer jag ta med till en kompis imorgon, smakade en men föredrar Twix i så fall.
Bären fick jag hallon och det har jag frysen full av egenplockade som är mycket smakrikare så den fick en diss. Hade nog gillat mango/havtorn mer gissar jag.

Edit: Kollade också priserna nu, och allt verkar ju vara inköpt på lilla exklusiva kvarters-Ica om något.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 549
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 279
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt