Testagramtråden!

Måste VERKLIGEN ha upprört någon slags gud, stod i kön för att hämta ut mitt paket. Då dör min telefon där sms-avin fanns, och fastän jag kom ihåg två av fyra siffror och hade ID med så fick jag inte hämta ut boxen :arghh: Fem minuter innan stängning så kunde inte sticka hem och ladda. Köpte en semla som tröst.

Fick mitt första paket idag jag också och frågan är om det blev sista eller om jag ger nästa box en chans. Det var alldeles för lite för pengarna för min del och ska priset höjas ytterligare så är det inte värt det när hälften är grejer jag ändå inte vill ha.

Lägligt annars att få hem den här boxen när jag precis börjat räkna kalorier igen, ffs! Fick som tur är hjälp att prova allting :p Gillade dock burken, sånt kommer jag nog köpa hem framöver, passade bra till mina mellanmål.

Ofta när Posten får massutskick, så har de mer än en dag på sig att dela ut det. Tex så fick jag min tidning från Granngården igår och sambon sin idag. Kanske ditt paket kommer imorgon?

Lådan var inte lika rolig denna gång men jag kommer inte sluta det är ju skitkul ändå. Det lustigaste var nog ändå att jag stod med Loka blåbär i handen när jag öppnade paketet. :D

Måste VERKLIGEN ha upprört någon slags gud, stod i kön för att hämta ut mitt paket. Då dör min telefon där sms-avin fanns, och fastän jag kom ihåg två av fyra siffror och hade ID med så fick jag inte hämta ut boxen :arghh: Fem minuter innan stängning så kunde inte sticka hem och ladda. Köpte en semla som tröst.

På mitt ICA så ställer man sig i kön och sen hämtar chefen utan att man behöver säga något alls :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 549
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar