Testagramtråden!

79 kr är nästan en smärtgräns. Då får de se till att ha fler produkter i lådan än denna gång. Jag kommer att fortsätta ett tag till men blir det sådana lådor som denna månad är det för dyrt med 79 kr och då slutar jag.

Färre saker men bra tycker jag :) tror dessa grejer kommer mer till nytta än de i förra. En av grejerna (är nog det tolksele refererar till också) har jag smakat redan i somras men fick den smak jag gillar så det är bra :)

Vad bra att ni uppmärksammade mig på prishöjningen. Jag tycker som sagt att den här lådan hade ett tråkigt innehåll så nu tänker jag avsluta mitt abonnemang.

Även jag missat höjningen!
79:- är på gränsen ja... Alla kanske borde kontakta dom o ifrågasätta den bristfälliga infon??

Jag gillar konceptet o är villig att testa en box till o se omddfår ngn kritik.

Jag som är rätt så kräsen m smaker mm var som sagt rätt nöjd m denna box, kommer nog få i mig allt utom den i flytande form ;) och dottern ska få burken till sin favoritmat i helgen ;)
Sötsakerna kommer jag troligen älska (provat redan den i 10 pack, mums!) och den m ngt hårt i är redan en storfavorit hos mig sen innan!

Nyfiken på om folk fått olika smaker på grejerna! Jag är mkt nyfiken på smaken på min... Fyrkant ;)

Min låda har med kommit nu, men till utlämningsställe och jag kommer inte hem förrän halv tio ikväll typ. Så jag får hämta den imorn :p Wääh.

Även jag missat prishöjningen , hoppas det är för att de ska skicka mer/fler/dyrare grejer. Har nu provsmakat 3/5 och jag är nöjd! (Men inte min diet)

Testat en ur tio-packet.
Okej men inget jag kommer köpa. Den med grönsaker i är för söt vet jag sen tidigare, ett finskt företag gör med salta likadana grönsaker och den är godare.

När kan vi börja prata utan kodord? ;) I morgon verkar de flesta som ej fått än hämta sina paket va?

Ätit 2 ur tiopacket nu! Men jag har faktiskt tränat idag! ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30