Men visst kostade boxen 59:- innan? Nu står det på hemsidan att det är 79:- (från nästa gång antar jag)
Det var en rejäl höjning. Då hoppas jag innehållet blir bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men visst kostade boxen 59:- innan? Nu står det på hemsidan att det är 79:- (från nästa gång antar jag)
Jag med79 kr är nästan en smärtgräns. Då får de se till att ha fler produkter i lådan än denna gång. Jag kommer att fortsätta ett tag till men blir det sådana lådor som denna månad är det för dyrt med 79 kr och då slutar jag.
+1 på den79 kr är nästan en smärtgräns. Då får de se till att ha fler produkter i lådan än denna gång. Jag kommer att fortsätta ett tag till men blir det sådana lådor som denna månad är det för dyrt med 79 kr och då slutar jag.
Haha mycket man borde här i världenJag har hämtat min också.
Jag borde inte testa något av det förutom det kantiga paketet
grönsaker i??Testat en ur tio-packet.
Okej men inget jag kommer köpa. Den med grönsaker i är för söt vet jag sen tidigare, ett finskt företag gör med salta likadana grönsaker och den är godare.
grönsaker i??
Haha jag måste verkligen ha sämst fantasi för det jag kommer å tänka på är väl ändå inget/ingen grönsak haha!Lite fantasi, inte burken
Haha jag måste verkligen ha sämst fantasi för det jag kommer å tänka på är väl ändå inget/ingen grönsak haha!
När kan vi börja prata utan kodord? I morgon verkar de flesta som ej fått än hämta sina paket va?
Ätit 2 ur tiopacket nu! Men jag har faktiskt tränat idag!