Jag tror det är post-Guden jag har förargat... Jag fick ju mess samtidigt som alla andra, men ingen avi...
Samma här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är post-Guden jag har förargat... Jag fick ju mess samtidigt som alla andra, men ingen avi...
Idag hämtade jag mitt paket! Är nöjd med grejerna, färre saker än sist, men fler jag kommer prova själv! (dock matchar inte vissa av grejerna min diet, men såklart redan provsmakat eeeeen.... liiiiten.... )
Samma för mig!Ska åka och hämta mitt paket nu och hade tur att ett annat paket också kom idag två flugor i en smäll
Så var det för mig med..men fasen. Av tre smaker där jag gillar två mycket fick jag den tredje. Nu måste han smaka och bedöma.
Men visst kostade boxen 59:- innan? Nu står det på hemsidan att det är 79:- (från nästa gång antar jag)
Jag håller med. Denna Box värde var ju dessutom "bara" ca 100:-. Inget att hurra för liksom...What?
Det måste vara bra mycket bättre saker om det ska vara värt den prisökningen för mig.
What?
Det måste vara bra mycket bättre saker om det ska vara värt den prisökningen för mig.
Borde de inte informera befintliga om eventuell prishöjning?