Testagramtråden!

Idag hämtade jag mitt paket! :banana: Är nöjd med grejerna, färre saker än sist, men fler jag kommer prova själv! (dock matchar inte vissa av grejerna min diet, men såklart redan provsmakat eeeeen.... liiiiten.... )

Jag har inte fått min låda än men tjuvkikade på innehållet på hemsidan. Blev lite besviken. Allt går nog åt men det känns som lite tråkiga produkter faktiskt.

Men visst kostade boxen 59:- innan? Nu står det på hemsidan att det är 79:- (från nästa gång antar jag)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023