Testagramtråden!

Brödet har jag smakat innan tror jag, kommer i alla fall ta med det till jobbet och ha som mellanmål när jag inte hinner äta mat.
Lokan var god!
Remi tyckte jag var jätteäcklig, torr och smaklös.
Älskade dock den andra chokladen :love:
Bären har jag inte hunnit testa än.

De här bären, var i en butik hittar man de? Var och kikade på Willys igår, vi tänkte kylen men icke. Frågade personal som tänkte sylthyllan men inte där heller, fick gå hem utan. Jag fick hem blåbär som jag tyckte passade super med Eldorados vaniljkvarg och hade velat prova hallon också :)

Chokladen hade de gott kunnat byta ut till crispy nougat istället, den är godare :p Har iaf provat popcornsmaken förut så jag öppnade inte ens utan gav den till min mormor som passande nog kom förbi när jag packade upp boxen. Hon hade inte fått i sig nåt att äta och jag räknar kalorier för att gå ner i vikt så vad fan. Lite Remi fick jag testa iaf, skitgott. Finn Crisp var ingen höjdare och med kaloriinnehållet i de äter jag hellre en riskaka, så jag dumpade hela paketet hos mamma. Loka var precis så snuskigt som jag trodde, vatten ska helt enkelt inte vara kolsyrat eller smaksatt utan få vara just vatten.

All and all är jag glad över att ha provat Bara Bär men i övrigt var boxen för egen del bara slöseri med pengar. Provar nog nästa box men blir inte den bättre så blir det inga fler för mig.

När jag äntligen fick min box igår så hade våra Bara Bär läckt ut i hela kartongen. Och hunnit torka eftersom det tog sådan tid innan vi fick den. ;)

Mailade Testagram som nu lovat mig en ny låda skickad med Schenker eftersom Posten inte tagit hand om lådorna så väl. De skickar dem ju som brev så finns inga garantier då heller.

Får väl se när den dyker upp. :) Resten var ju ätbart även utan sylten (vilket var synd då det var Blåbär = vår favorit) dock.

Kan inte bestämma mig vad jag tycker om chokladen riktigt, pendlar mellan god och äcklig!
Kakorna var goda men inte wow.
Lokan smakade syntetiskt.
Finn Crisp är ju Finn Crisp liksom. :)

De här bären, var i en butik hittar man de? Var och kikade på Willys igår, vi tänkte kylen men icke. Frågade personal som tänkte sylthyllan men inte där heller, fick gå hem utan. Jag fick hem blåbär som jag tyckte passade super med Eldorados vaniljkvarg och hade velat prova hallon också :)

Chokladen hade de gott kunnat byta ut till crispy nougat istället, den är godare :p Har iaf provat popcornsmaken förut så jag öppnade inte ens utan gav den till min mormor som passande nog kom förbi när jag packade upp boxen. Hon hade inte fått i sig nåt att äta och jag räknar kalorier för att gå ner i vikt så vad fan. Lite Remi fick jag testa iaf, skitgott. Finn Crisp var ingen höjdare och med kaloriinnehållet i de äter jag hellre en riskaka, så jag dumpade hela paketet hos mamma. Loka var precis så snuskigt som jag trodde, vatten ska helt enkelt inte vara kolsyrat eller smaksatt utan få vara just vatten.

All and all är jag glad över att ha provat Bara Bär men i övrigt var boxen för egen del bara slöseri med pengar. Provar nog nästa box men blir inte den bättre så blir det inga fler för mig.

Men inte innehåller väl Finn Crisp särskilt mycket kalorier? Med tanke på hur lite bitarna väger blir det väldigt lite per bit(22kcal, om jag minns rätt) och de innehåller bra mycket mer fibrer mm än riskakor. Och så är de så goda, ju!
/En som tycker riskakor är dödstrist:angel:

Min första box och jag tyckte den var bra faktiskt! :)

Bara smakat Lokan och även om det inte är den godaste jag druckit så var den klart godkänd.
Finncrisp går alltid åt här hemma och vi får med största säkerhet i oss även resten av grejerna ;)

Men inte innehåller väl Finn Crisp särskilt mycket kalorier? Med tanke på hur lite bitarna väger blir det väldigt lite per bit(22kcal, om jag minns rätt) och de innehåller bra mycket mer fibrer mm än riskakor. Och så är de så goda, ju!
/En som tycker riskakor är dödstrist:angel:
30 kcal i en torr och tråkig Finn Crisp jämfört med 33 kcal i en snorgod pizzariskaka ;) Riskakor i sig är dötrista - pizzariskakor med keso på däremot... :d

Bären står bland sylten på mitt Maxi, men när de var nyinkomna hamnade dom på mejeriavdelningen :)

Bären ska som sagt testas på dottern tror jag, dom älskar sylt ;)

Kakorna är... Nästan slut! Jag älskar kakor o kan Inte ha det hemma, då försvinner de snabbt!

Har faktiskt inte rört chokladen ännu! Låter dock mkt gott!

Lokan får mamma smaka i morgon när hon är barnvakt tror jag, jag gillar icke bubbelvatten!

Finncrisp gillar jag sen tidigare så öppnar denna när min gamla är slut ;)

Hade jag varit prenumerant hade jag reklamerat med anledningen att produkterna inte kommer upp i vad lådan kostar, en om man handlar hos dyraste lyxbutiken...

Hade jag varit prenumerant hade jag reklamerat med anledningen att produkterna inte kommer upp i vad lådan kostar, en om man handlar hos dyraste lyxbutiken...
Nja, 59 kronor är väl inte helt orimligt att grejorna kostar. Sedan tycker väl jag också att boxen var lite väl snålt tilltagen, jämfört med de föregående.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 549
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar