Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De här bären, var i en butik hittar man de? Var och kikade på Willys igår, vi tänkte kylen men icke. Frågade personal som tänkte sylthyllan men inte där heller, fick gå hem utan. Jag fick hem blåbär som jag tyckte passade super med Eldorados vaniljkvarg och hade velat prova hallon också
Chokladen hade de gott kunnat byta ut till crispy nougat istället, den är godare Har iaf provat popcornsmaken förut så jag öppnade inte ens utan gav den till min mormor som passande nog kom förbi när jag packade upp boxen. Hon hade inte fått i sig nåt att äta och jag räknar kalorier för att gå ner i vikt så vad fan. Lite Remi fick jag testa iaf, skitgott. Finn Crisp var ingen höjdare och med kaloriinnehållet i de äter jag hellre en riskaka, så jag dumpade hela paketet hos mamma. Loka var precis så snuskigt som jag trodde, vatten ska helt enkelt inte vara kolsyrat eller smaksatt utan få vara just vatten.
All and all är jag glad över att ha provat Bara Bär men i övrigt var boxen för egen del bara slöseri med pengar. Provar nog nästa box men blir inte den bättre så blir det inga fler för mig.
30 kcal i en torr och tråkig Finn Crisp jämfört med 33 kcal i en snorgod pizzariskaka Riskakor i sig är dötrista - pizzariskakor med keso på däremot...Men inte innehåller väl Finn Crisp särskilt mycket kalorier? Med tanke på hur lite bitarna väger blir det väldigt lite per bit(22kcal, om jag minns rätt) och de innehåller bra mycket mer fibrer mm än riskakor. Och så är de så goda, ju!
/En som tycker riskakor är dödstrist
Alltså jag ville så gärna smaka bär. Men INTE Havtornsskiten
Var den inte god?
Jag tänkte mixa den med banan och mandelmjölk nästa helg
Ah, synd. För jag tycker det låter gött!Jag vet inte, jag har selective eating disorder och äter inte saker jag inte brukar äta
Havtorn kanske jag hade vågat mig på men mango äter jag inte och vill inte börja äta.
Smaken är ju som baken, både bred och delad Så vem vet ni kanske gillar denTypiskt då!
Nja, 59 kronor är väl inte helt orimligt att grejorna kostar. Sedan tycker väl jag också att boxen var lite väl snålt tilltagen, jämfört med de föregående.Hade jag varit prenumerant hade jag reklamerat med anledningen att produkterna inte kommer upp i vad lådan kostar, en om man handlar hos dyraste lyxbutiken...