Testagramtråden!

Alla har vi väl vänner? :D

Men håller med alla andra, sista chansen nu. Om jag inte hoppar av innan. Borde väl egentligen spara pengar och rensa här hemma, inte samla på mig mer... :angel:

Problemet är ju som sagt att idén är toppen men att bara höja och sedan rensa FB-svaren... nä, det känns inte seriöst. Har de fått så många nya prenumeranter så se till att få ett bättre avtal med den som levererar då!

De lovade själv att värdet skulle vara 200-250kr vid höjningen, så det var ju väldigt lägligt att den infon nu är borta när boxen är värd 180kr... Nä håller med ger det EN chans nu och det måste nog vara exceptionellt bra för att jag ska fortsätta...

Surar över att de först aviserade en höjning till 79 kr som sen plötsligt blev 99 kr....

De lovade själv att värdet skulle vara 200-250kr vid höjningen, så det var ju väldigt lägligt att den infon nu är borta när boxen är värd 180kr... Nä håller med ger det EN chans nu och det måste nog vara exceptionellt bra för att jag ska fortsätta...

Surar över att de först aviserade en höjning till 79 kr som sen plötsligt blev 99 kr....
Visst var det det värdet de sa från start? Jag hade så väl för mig det men här i tråden stod det mindre.

Som jag sagt tidigare så ger jag det en låda till, jag är inte förtjust i hur företaget drivs, det känns som någon sa väldigt amatörmässigt. Ang. värdet så står det fortfarande på hemsidan "Från mars 2015garanterar vi att boxens värde kommer att vara minst 150-200 kr.Vi anger alltid det rekommenderade utpriset som vi fått från varumärkena. "

Och för den delen så ja, det priset var från början alldeles säkert enligt mitt minne upp till 250 kr.

Har ni fått nya lådan nu?
Jag tyckte den var bättre än i januari, men känner mig trots det väldigt tveksam till att fortsätta. Utan att säga för mycket så var den inte helfestlig.

Hade hoppats på att få den idag då vi reser bort imorgon i tre veckor. Får väl ge bort den. Frågade i början av månaden om jag skulle hinna få den. "Du får den säkert innan". Javisst. SMS idag om att den är på väg.
Men hästvakten kan få den som tack. :) Tur att vem som helst kan hämta den iaf. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar