Testagramtråden!

Jag kan ju säga som så här. Det blir ingen mer låda för min del. Ska avsluta detta på momangen. Ingenting i den här lådan som jag ens lite ville ha :(

Har inte fått min idag typiskt nog när jag trodde att den skulle dyka upp. Tyvärr låter det ju som att innehållet inte är så mycket att hänga i julgranen denna gången så det lutar väl åt att säga upp prenumerationen snarast. :(

Är helt nöjd med att jag sade upp min prenumeration efter förra boxen :up: De enstaka artiklar jag gillar ur boxarna köper jag själv istället.
Jag också. Den sista produkten (enligt ordningen på hemsidan) är riktigt god men inget annat ser ut som något jag velat ha. Jag har bara pausat mitt abonnemang men nu kommer jag säga upp det.

Plus en på den! Det gick ju typ inte att äta den :yuck:

Va? Min var jättegod :d Fick ni också den med tranbär, eller skickade de ut olika smaker? (Dessvärre kraschade den min mage totalt)

Jag gillade faktiskt allt i boxen än så länge, och 99 kr tyckte jag nog den var värd.

Jag är alldeles för nyfiken så jag tjuvkikade på hemsidan :p Jag fortsätter nog, känns lite fjuttigt men jag gillar paket :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 548
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 259
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar