Terrängträningar 2010 *bildtråd*

the_connemara

Trådstartare
Skulle det inte vara terrängträning utomhus både på Gärds bana och Ted Velanders i dag/denna helgen? Det är väl inte så att deltagande missat dokumentera kanske Sveriges första terrängträning 2010? :eek:

Slå mig inte om det är samma bana, jag är inte skåning ännu :p

Sv: Terrängträningar 2010 *bildtråd*

Det är inte samma bana! :D

Det finns bilder från Gärds iaf, men de är inte ute ännu. *väntar spänt*

Det finns bland annat en snygg avramling med. :angel:

Förresten, du har ju bott i Lund i flera år!

Åh, jag vill se :love: I morse tittade jag på bilder i Linda Algotsson gamla fälttävlansbok. Barnslig, jag? Näe :p

Flera år? Nejdå, jag lever i förnekelse. Jag har bara varit skriven här sedan dec 2005 och bott här sedan sept 2005 :o I sinom tid kommer jag och den lilla grå Tigern besöka alla avlägsna hörn :bump: Nåja, hörnen med terrängbanor iaf ;)

Klart det finns bilder! :devil:
Min egen bildskörd landade på 240 bilder från två st pass, så vi har gott om bildbevis på avramlingar, krumsprång, snygga hopp och glada hästar! :D
Jag har börjat ladda upp bilder på min pixbox, och det går lååångsamt, sitter på slöö lina, men för den som är otålig kan ni kika in, stefffie90.pixbox.se och se allteftersom bilderna trillar in

(Vet ni förresten hur svårt det är att lyckas fånga hästarna mitt i språnget? De rör sig alldeles för fort de där odjuren... )

....ehm, och nu så blev jag lite osäker på om ni verkligen kan se bilderna, om inte får nog nog vänta tills allt laddats upp och jag har godkänt bilderna. Soorry Marvin :p

Senast ändrad:

Vadå otålig, bebisen var söt ju :angel: Heja Stefffies uppkoppling :bump:

Till Stefffie:

Grattis :laugh:

Ja, just bebisbilden skulle inte vara där, det blev fel på första försöket :angel:
Men kan ni se dem andra bilderna också, om ni öppna albumet? ska vara en 15-20 st som ligger ute nu iaf.

Jodå, jag kan se bilder. OMG! :rofl:

Nu vet jag vad Anna menar med att jag måste fram med underskänkeln.

Det var ju Prince och du :eek: :love: :bump:

Jag är riktigt trög alltså, jag hade fattat att du skulle på träningen, inomhusträningen alltså, kursen eller vad det nu var. Och jag har fattat att den kursen skulle vara ute på Gärds på söndagen. Men jag kopplade liksom inte att NI skulle hoppa där ute :D :rofl:

Gud vad kul!

30677691.jpg

Här är en av "mina" adepter. -02 e San Quintero xx - Maraton. Första gången han var ute på terrängen.

30677968.jpg

"Lillan" med ny pilot över en 0.90 oxer Lillan -99 e: Prince River - Nice'n Easy

30677983.jpg

Noyon och dottern över 1* nedhopp i vattenhindret utan vatten ;) Noyon -00 e: Nostradamus - Hertigen

30677570.jpg

Bebisen är på tillväxt... e: VDL Pessoa - Bartok

Senast ändrad:

Vi var bara med på söndagen, han har tagit det lugnt ett tag pga skada, men var rätt pigg idag.

Det finns ingen bilddokumentation på hur den här dressyrryttaren hoppar sedan många år tillbaka (har ju inte hoppat heller för den delen), och det var nog på tiden. Det finns en hel del att göra... :D

Utnyttjade visst hela månadskvoten i ett album. Ska sortera lite och se om jag kan få upp några av de sista bilderna, men det får bli imorgon, på en snabbare lina. Nu ska jag sussa, gonatt

Gud så sugen jag blir.... Här ligger dte fortfarande flera decimeter med snö så terräng får nog vänta....

Och jag var liksom lycklig över att jag kunde trava och galoppera längre än 100 m i taget på en grusväg idag för att snön var borta och man slapp klättra över vallar och pulsa med snö upp till magen :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 607
Senast: orkide
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 763
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 519
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025