TEMU- vad är det för något?

fejko

Trådstartare
Varför får jag ständigt en massa reklam från dem? Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Jag gissar att det är någon Kina sajt som säljer en massa skräp och piratkopior.

Varför får jag ständigt en massa reklam från dem? Vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Jag gissar att det är någon Kina sajt som säljer en massa skräp och piratkopior.
korrekt gissning, ungefär som wish och liknande ställen, där det är ett lotteri vad man får hem efter att ha beställt något.

Jag har handlat därifrån ett par gånger när jag hittade intressanta saker som jag inte hittar någon annan stans. Världens vackraste duschdraperi med 🦄 🦄🦄 och några munkjackor som jag är nöjd med då jag inte hittat liknande på andra ställen.

Man får helt klart hem produkterna man beställt, men får också räkna med att kvalitet är i enhet med priset. :)

Jag beställde lite etiketter. Kollade storleken. Stämde finemang Tänkte va fan jag köper en rulle till utan pynt...fick dom minsta etiketter jag sett. Inte Te.mus fel dock.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag får ständigt upp annonser från TEMU. Ibland ser jag nåt jag är lite intresserad av - men då hamnar jag i nån plats där de säger att...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 681
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 684
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 666
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar