Teddy.....

Sv: Teddy.....

ag blir så otroligt otroligt ledsen av att läsa sånt här! jag förstår inte hur man kan utsätta ett djur för något sådant!

men varför gjorde inte sambon något om hon visste om det? :devil: då är ju hon MINST lika elak hon med!

har en omplacering hemma som varit med om MYCKET,han var skygg när han kom till mig,kissade på sig bara man kollade på han,nu,2 år senare så är han lycklig,min lilla parvel! förstår inte hur man kan misshandla ett djur!

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 048
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar