Tävlingstråd 2012

Giinne

Trådstartare
Jag saknar den där härliga gamla hedliga tävlingstråden!
Så, i denna tråd vill jag läsa om era fina resultat på tävlingsbanorna under detta år :)

Skriv gärna vart du varit, när, klasser du ridit, resultat och kanske någon örvig flik, bild osv.
Ös på nu, tävlingssäsongen är ju full gång förtusan :d

Nahe då svarar jag själv då :p haha

17 mars Linköpings FRK lokal 100 och 110 med nya pollan.
0 fel 100 och 4 fel 110, mycket nöjd efter att ha haft henne i 2½ vecka.
32948095.jpg

32948097.jpg

32948098.jpg

img_3220_194388581_194689050.jpg

img_3230_194388647_194689174.jpg

Sv: Tävlingstråd 2012

4 mars, Clarebergs RK, klubbtävling. 90 cm bed A:0/A:0.

Något ojämn runda men tog oss till omhoppning där vi glömde hoppa ett hinder. Och med glömde menar jag att vi forcerade det istället med ett knappt benlyft ^^ Tyvärr har jag inte fått bilderna ännu. 0+4 fel och mycket duktig pålle!

Gammalt reslutat
17/3 , årets första tävling. Vi var lite sent ute p.g.a. olika orsaker.
LD:dubbelnolla :), kändes jättebra
LC:ett pet i omhoppningen, kändes bra

1

Skriver med senaste tävlingens resultat också.

1 april
Regional LC: nolla i grunden, två stopp i omhoppningen (var en riktigt läskig oxer med där ;) ). Hade bara 5 minuters framridning så är ändå väldigt nöjd med tanke på att jag han hoppa lilla samt räcket en gång och inte heller gå banan ordentligt.
Regional LB: ett stopp på 3:an (kombination, första kombinationen vi hoppar på tävling) och ett stopp på 6:an =ute. Men vi hoppade 6:an på andra försöket, men sen kom den läskiga oxern så tror ändå inte vi hade kommit runt även om det varit lokal och man hade haft en chans till. Men jag är riktigt nöjd ändå, första regionala LB:n ju :)

22 april blir det LB regionalt hemma.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 036
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 871
Senast: Edla
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 052
Senast: Jahopp
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 342
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur
  • Kattbilder #10